Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:asutteko yhdessa?Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:hep.Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:moonsorrow
hep-peile munkin puolesta, mä lähen värin vaihtoon :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:asutteko yhdessa?Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:hep.Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:moonsorrow
kai sentaan palstailette eri huoneistaAlkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:juu samassa osoitteessa since;2008 syksyAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:asutteko yhdessa?Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:hep.Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:moonsorrow
en ma jaksanu kattoo mille mallille suhde on edennytAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:asutteko yhdessa?
ja siihen adam and the ant's :$Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no sasse... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo::$Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:hep. kaikkiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kinski, skädäm, nypykät
kinskistä tuli mielleyhtymä adamskiin elekää kysykö että miksi...
no juuri näin! ja mikäs se pete burnsin bändi taas olikaan... hitto... toi... dead or aliveAlkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:ja siihen adam and the ant's :$Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no sasse... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo::$Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:hep. kaikkiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kinski, skädäm, nypykät
taitaa olla hyllyssä ehken joku 700 levyä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:warlock? ja helmiurpo sanooki varmasti hep...
hep....Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no juuri näin! ja mikäs se pete burnsin bändi taas olikaan... hitto... toi... dead or aliveAlkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:ja siihen adam and the ant's :$Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no sasse... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo::$Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:hep. kaikkiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kinski, skädäm, nypykät
ylläri... !Alkuperäinen kirjoittaja Teelikamentten:hep.Alkuperäinen kirjoittaja gg:millencolin
mie luulen jotta istuvat vierekkäin sohvalla, molemmilla läppäri sylissä aaawwwww :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kai sentaan palstailette eri huoneistaAlkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:juu samassa osoitteessa since;2008 syksyAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:asutteko yhdessa?Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:hep.Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:moonsorrow
eri sohvilla läppärit sylissä.. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:mie luulen jotta istuvat vierekkäin sohvalla, molemmilla läppäri sylissä aaawwwww :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kai sentaan palstailette eri huoneistaAlkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:juu samassa osoitteessa since;2008 syksyAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:asutteko yhdessa?Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:hep.Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:moonsorrow
vielä läppäri sylis mut kohta....Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:mie luulen jotta istuvat vierekkäin sohvalla, molemmilla läppäri sylissä aaawwwww :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kai sentaan palstailette eri huoneistaAlkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:juu samassa osoitteessa since;2008 syksyAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:asutteko yhdessa?Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:hep.Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:moonsorrow
ei ne niin montaa oo tehnyAlkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:taitaa olla hyllyssä ehken joku 700 levyä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:warlock? ja helmiurpo sanooki varmasti hep...
no eras pariskunta tassa pelas nettipokeria samassa poydassa, ja samassa huoneessa... en tosin kysynyt et oliko viela vierekkain.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:mie luulen jotta istuvat vierekkäin sohvalla, molemmilla läppäri sylissä aaawwwww :heart: :heart:
uh mama :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:vielä läppäri sylis mut kohta....Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:mie luulen jotta istuvat vierekkäin sohvalla, molemmilla läppäri sylissä aaawwwww :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kai sentaan palstailette eri huoneistaAlkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:juu samassa osoitteessa since;2008 syksyAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:asutteko yhdessa?Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:hep.Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:moonsorrow
löytyy vinyylinä montakin eli :hepAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ei ne niin montaa oo tehnyAlkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:taitaa olla hyllyssä ehken joku 700 levyä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:warlock? ja helmiurpo sanooki varmasti hep...
varmaan tiiät myös saxonin?