se hiukka erimoista suomimetalliaAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:tottahan toki, mut en tykkaa vaikka monesti keikalla ollut, tosin toissa.Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:kursk??
se hiukka erimoista suomimetalliaAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:tottahan toki, mut en tykkaa vaikka monesti keikalla ollut, tosin toissa.Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:kursk??
een tunnusta :$Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:tää on helppo mutta t'pau?
Tää todellakin on helppo.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:tää on helppo mutta t'pau?
ma ku luulin et venalaistaAlkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:se hiukka erimoista suomimetalliaAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:tottahan toki, mut en tykkaa vaikka monesti keikalla ollut, tosin toissa.Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:kursk??
ei onneksAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:ma ku luulin et venalaistaAlkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:se hiukka erimoista suomimetalliaAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:tottahan toki, mut en tykkaa vaikka monesti keikalla ollut, tosin toissa.Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:kursk??
hepAlkuperäinen kirjoittaja Teelikamentten:Eipä näitä mun ehdotuksia tunnuta tietävän, mutta yritän vielä yhden:
Pyhät nuket
HepAlkuperäinen kirjoittaja Teelikamentten:Eipä näitä mun ehdotuksia tunnuta tietävän, mutta yritän vielä yhden:
Pyhät nuket
hepAlkuperäinen kirjoittaja vieras:hepAlkuperäinen kirjoittaja Teelikamentten:Eipä näitä mun ehdotuksia tunnuta tietävän, mutta yritän vielä yhden:
Pyhät nuket
hepAlkuperäinen kirjoittaja Teelikamentten:Eipä näitä mun ehdotuksia tunnuta tietävän, mutta yritän vielä yhden:
Pyhät nuket
hep, samoten tuohon teelikamenttenin pyhiin nukkeihin.Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Kilpi
hep. kaikkiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kinski, skädäm, nypykät
heeeeep kaikkiinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:kinski, skädäm, nypykät
hepAlkuperäinen kirjoittaja vieras:kinski, skädäm, nypykät
Tuttua kamaa.Alkuperäinen kirjoittaja v:Paavo and the zephyr
right said fred
hep, eikös se ole hevigospelia tai gospelheviä tai jotain sellaista?Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Kilpi