hepAlkuperäinen kirjoittaja Teelikamentten:Manifesto Jukebox
ihan rehellistä skeidaaAlkuperäinen kirjoittaja Teelikamentten:hep, eikös se ole hevigospelia tai gospelheviä tai jotain sellaista?Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Kilpi
hep.Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:moonsorrow
hepAlkuperäinen kirjoittaja asdasd:No minäkin kysyn vaihteeksi jotain helpompaa:
I Walk The Line
:$Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:hep. kaikkiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kinski, skädäm, nypykät
kinskistä tuli mielleyhtymä adamskiin elekää kysykö että miksi...
hepit siisAlkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:hep.Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:moonsorrow
hep-peile munkin puolesta, mä lähen värin vaihtoon :saint:
juu hepit..Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:hepit siisAlkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:hep.Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:moonsorrow
Voipi olla, tosin lähiaikoina oon käynyt tosi vähän missään. Tiesitkö myös sen On a Solid Rockin?Alkuperäinen kirjoittaja gg:hepAlkuperäinen kirjoittaja Teelikamentten:Manifesto Jukebox
höm, miks me tiedetään KAIKKI toisteem bändit? onkohan tullut samoilla keikoilla oltua?
asutteko yhdessa?Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:hep.Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:moonsorrow
no sasse... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo::$Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:hep. kaikkiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kinski, skädäm, nypykät
kinskistä tuli mielleyhtymä adamskiin elekää kysykö että miksi...
oumaigaadAlkuperäinen kirjoittaja Teelikamentten:Voipi olla, tosin lähiaikoina oon käynyt tosi vähän missään. Tiesitkö myös sen On a Solid Rockin?Alkuperäinen kirjoittaja gg:hepAlkuperäinen kirjoittaja Teelikamentten:Manifesto Jukebox
höm, miks me tiedetään KAIKKI toisteem bändit? onkohan tullut samoilla keikoilla oltua?
juu samassa osoitteessa since;2008 syksyAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:asutteko yhdessa?Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:hep.Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:moonsorrow