Leikittiin totuutta ja tehtävää...

Mun miehen nyxä jonka ajattelin olevan ihan normipäinen niin otti pultit siitä kun sanoin miehen tykänneen siitä kun pukeuiduin joskus rooliasuihin, vaikka sairaanhoitajaksi tms.
Nyt meinaa ettei häitä tule ollenkaan, vaikka lapsellekin on luvattu että saa olla morsiusneitona, mulle ei nyt niin väliä mutta harmittaa.
 
En tiedä onko, mutta olettaisin ap:n+muiden olleen pienessä hiprakassa, ei sitä välttämättä tule ajatelleeksi mitä suustaan päästää ja kysyjän olis myös kannattanut miettiä mitä kysyy.. :whistle:

Mä en kyllä sinäänsä näe tapauksessa mitää kamalaa, ainoastaa kummastelen miten tuollaisen vuoksi voi peruuttaa häät? :eek:
 
Olettaisin etteivät nyt oikeasti ole häitä peruuttamassa vaan nyxä kiukuttelee.
Olettaisin myös ettei exän ja nyxän, elleivät ole todella läheisiä, kannata paljoa jutella seksielämästään yhteisen miehensä kanssa.
 
mä ajattelisin niin että jos välit nyxän ja exän kanssa on niin hyvät että ko. peliä voidaan pelata, ei tuollaisen tkaisun pitäisi sentään häitä perua... menneisyyshän meillä on kaikilla. Pakkohan tuossa on olla jotain muutakin, esim. se että nyxä on tosi mustis tai sitten epäilee miehellä olevan vielä liikaa tunteita entiseen puolisoonsa...
 
äiti
Taas jotain täysin epänormaalia toimintaa, eihän kukaan sivistynyt ihminen ole missään tekemisissä exän nyxän kanssa, saatikka joksikin kaasoksi menossa.
SIVISTYSTÄ KEHIIN!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Taas jotain täysin epänormaalia toimintaa, eihän kukaan sivistynyt ihminen ole missään tekemisissä exän nyxän kanssa, saatikka joksikin kaasoksi menossa.
SIVISTYSTÄ KEHIIN!
Ja niinkuin mitenkä ei voi olla tekemisissä ja istua iltaa yhdessä?
 
Jos MäOisinSä
eikös nuo ole vähän sellaisia asioita mitä ei nyt ihan julkisesti toitoteta varsinkaan sun exän nykyiselle naiselle. Musta oli väärin tehty!Nuo asiat on sinun ja sinun exäsi välisiä niillä ei tarvitse vaivata exäsi nykyistä!
 
samaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootkohan nyt ap tahallas mennyt sabotoimaan eksän ja sen nyksän välejä? Vanha suola janottaa?
Niin. Kyllä fiksu ihminen tajuaa, mitä tuollaisessa pelissä voi suustaan päästää ja mitä ei. Ilkeää sanoa tuollaista.

Kuulostaa hyvinkin täysipäiseltä eksän nyksä, jos suuttuu tuollaisesta.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jos MäOisinSä:
eikös nuo ole vähän sellaisia asioita mitä ei nyt ihan julkisesti toitoteta varsinkaan sun exän nykyiselle naiselle. Musta oli väärin tehty!Nuo asiat on sinun ja sinun exäsi välisiä niillä ei tarvitse vaivata exäsi nykyistä!
Tätä on hyvä peesata.
 
outoa
Ei ihan järkevää touhua istua iltaa eksän ja hänen uuden kanssa. Tasan tietää että jossain kohtaa tulee sanomista.
Mä en vois kuvitella viettäväni aikaa niin että olisin itse se nyksä ja oltais ukon eks muijan luona aikaa viettämässä.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jos MäOisinSä:
eikös nuo ole vähän sellaisia asioita mitä ei nyt ihan julkisesti toitoteta varsinkaan sun exän nykyiselle naiselle. Musta oli väärin tehty!Nuo asiat on sinun ja sinun exäsi välisiä niillä ei tarvitse vaivata exäsi nykyistä!
Tätä on hyvä peesata.
Jepjep!
 
vieras
Entäpä, ap, jos vihdoin viimein päästäisit exästäsi irti ja lakkaisit kuvittelemasta että sinulla on joku ihmeen ikuinen oikeus häneen ja samalla oikeus käyttäytyä miten haluat mm. halveksimalla exäsi nykyistä puolisoa. Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta että et ole enää exäsi elämän nainen ja että exäsi nykyinen puoliso ei ole mikään hätävara? Normaali sivistynyt ihminen pyytäisi anteeksi kun huomaisi loukanneensa jotakuta, vaikka tahattomastikin, eikä naureskelisi ja kummastelisi asiaa muille.
 

Yhteistyössä