Leikittiin totuutta ja tehtävää...

Tässä ihmetyttää tasan kaks asiaa; Kuka viitsii ystävystyä niin hyvin exänsä nyxän nyxänsä exän ( :LOL: ) kanssa niin hyvin että viettää iltaakin heidän kanssaan? Ja toisekseen; kuka helvetti viitsii tuoda tuollaisia asioita esille kuolleesta parisuhteestaan toisen uuden puolison aikana? Tahallaan olet ongelmia aiheuttanut, kukapa haluaisi yksityiskohtia kuulla puolisonsa seksielämästä tuolla tavalla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Taas jotain täysin epänormaalia toimintaa, eihän kukaan sivistynyt ihminen ole missään tekemisissä exän nyxän kanssa, saatikka joksikin kaasoksi menossa.
SIVISTYSTÄ KEHIIN!
Ja niinkuin mitenkä ei voi olla tekemisissä ja istua iltaa yhdessä?
Exät ovat menneisyyttä, mulla ei ainakaan ole mitään tarvetta heidän kanssaan aikaa viettää missään mielessä, luojalle kiitos ei ole lapsia heidän kanssaan. Ja vaikka olisikin niin kyllä mulla nyt ystäviä on omasta takaakin ettei heidän kanssaan juhlia tartteis!
 
ystävyyssuhteet
Alkuperäinen kirjoittaja outoa:
Ei ihan järkevää touhua istua iltaa eksän ja hänen uuden kanssa. Tasan tietää että jossain kohtaa tulee sanomista.
Mä en vois kuvitella viettäväni aikaa niin että olisin itse se nyksä ja oltais ukon eks muijan luona aikaa viettämässä.
Minä voin hyvin kuvitella. Minulla on ollut paras kaveri 7-vuotiaasta lähtien ja 20-vuotiaana seurustelin erään miehen kanssa. Erosimme ystävinä ja ollessani 24-vuotias alkoi paras kaverini seurustelemaan exäni kanssa. Ei ole mitään syytä pistää pitkää ystävyyssuhdetta poikki ja lopettaa yhteistä ajanviettoa tuollaisen asian takia.
 

Yhteistyössä