N
"Nella"
Vieras
Niin leikittekö paljon lastenne kanssa? Itse olen huomannut että aika vähän tulee loppujen lopuksi leikittyä. Siis että oikein menen lattialle leikkimään. Enemmän tuli vauva aikana leikittyy. Ja ulkona kyllä tyehdään yhdessä hiekkakakkuja sun muuta. Mutta sisällä tyttö leikkii yleensä omatoimisesti. Joskus kyllä tekee äidille ruokaa, minkä sit äiti syö. Kyseessä kohta 3v lapsi..