Sisarukset 8kk ja kohta 3v. Ulkoillaa yhdessä päivittäin, mutta ongelma on tuon pienemmän viihtyminen
Rattaissa ei viihdy ellei ole liikkeessä, lelujaan ei voi tutkiskella paksujen hanskojen vuoksi, maassa ei viihdy istumassa. Ryömii, vaan ei vielä konttaa.
Vaihe menee kyllä ohi, mutta oisko jollain jotain kuningasideaa millä pienempikin lapsi viihtyisi ulkona edes hetken verran kiukkuamatta ja ehtisin leikkimään isommankin lapsen kanssa...???
Vaihe menee kyllä ohi, mutta oisko jollain jotain kuningasideaa millä pienempikin lapsi viihtyisi ulkona edes hetken verran kiukkuamatta ja ehtisin leikkimään isommankin lapsen kanssa...???