Ulkoiluongelma pikkuisten sisaruksien kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Snoopy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Snoopy

Aktiivinen jäsen
07.01.2005
5 328
-1
36
Sisarukset 8kk ja kohta 3v. Ulkoillaa yhdessä päivittäin, mutta ongelma on tuon pienemmän viihtyminen :( Rattaissa ei viihdy ellei ole liikkeessä, lelujaan ei voi tutkiskella paksujen hanskojen vuoksi, maassa ei viihdy istumassa. Ryömii, vaan ei vielä konttaa.

Vaihe menee kyllä ohi, mutta oisko jollain jotain kuningasideaa millä pienempikin lapsi viihtyisi ulkona edes hetken verran kiukkuamatta ja ehtisin leikkimään isommankin lapsen kanssa...???

Miks sillä pienellä on paksut hanskat? Onko teilläpäin siis pakkasta jo päivällä ulkoiluaikaan? Täällä pärjää ihan sormikkailla tai ilmanki vielä :D Meillä on ton ikäisenä viihtyny hyvin hiekkalaatikolla. Mut lapset on erilaisia, jotkut ei vaan viihdy.

Vauvakeinuun istumaan? Jos osaa jo istua, niin nosta hiekkalaatikolle ja anna joku käteen. Meidän poika istui ekan kerran hiekkalaatikolla tuon ikäisenä ja seurasi siskon leikkejä ja huitoi lapiolla. Hyvin viihtyi.

no, mä käytän manducan kantoreppua. siinä viihtyy ja samalla voi leikkiä isomman kanssa. manducan voi laittaa myös selkäpuolelle jos lapsi jo 8kg. toinen mitä oon käyttäny et menen ulos vauvan päiväuniaikaan eli vauva nukkuu vaunuissa ja mä leikin isompien kanssa.

[QUOTE="mie";22186098]Ai niin unohtu kysyy, et annatko kuitenki konttailla maassa? Mun mukeloilla oli kurikset päällä ja tykkäs konttailla hiekkiksellä tossa iässä.[/QUOTE]

Antaisin möyriä maassa, mutta kun tuo vauva ei halua =) kontata ei siis osaa.

Mistä mä löydän vauvalle sormikkaita??

Yhteistyössä