K
kysymys
Vieras
Tää alotus tuli mieleeni kun tässä yks päivä kävi piipahtamassa 40v.mies--kohta neljän alle kouluikäsen lapsen isä-joka sanoi:"Sitten ei kyllä enempää lapsia,koska en jaksa enää leikkiä niiden kanssa niin paljon."Mun mies ja itekin olin ihan että miten ni leikkiä,eihän sitä tarvii kun ne keskenään leikkii!?!Pakko myöntää et'itsekin tuli kyllä ENEMPI leikittyä sillon ku kolme teiniä oli pieniä,mut nyt kun kaks nuorinta alle kouluikäsiä,niin en oo leikkiny niitten kanssa paljoakaan...=(
Eli leikitkö lapsesi/lapsiesi kanssa:istutko rakentelemassa legoilla,piirteletkö,väritteletkö,leikitkö autoilla,nukeilla yms.???Mä myönnän siis oman syyllisyyteni:en enää useinkaan!=/=(
Eli leikitkö lapsesi/lapsiesi kanssa:istutko rakentelemassa legoilla,piirteletkö,väritteletkö,leikitkö autoilla,nukeilla yms.???Mä myönnän siis oman syyllisyyteni:en enää useinkaan!=/=(