Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Esikoiselle meilläkin lauletiin aika pitkään, just tuo sininen uni, tuu tuu tupakkarulla, pieni tytön tylleröinen ja peikkoäidin kehtolaulu. Ja joskus moneenki kertaan :kieh: Enää ei onneksi tarvi laulaa, ja pikku-ukko menee nukuttelematta nukkumaan, luojan kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:sitä riparilta tutusta punasesta laulukirjasta se illan rauha hiipiii....
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Maura:sitä riparilta tutusta punasesta laulukirjasta se illan rauha hiipiii....
hei.. mä oon ihan kamalsti yrittänyt muistaa tuota biisiä isois ajoiltani, mut en saa sanoja päähän, helppiä!!?
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Maura:sitä riparilta tutusta punasesta laulukirjasta se illan rauha hiipiii....
hei.. mä oon ihan kamalsti yrittänyt muistaa tuota biisiä isois ajoiltani, mut en saa sanoja päähän, helppiä!!?
illan rauha hiipii maahan meluisaan,
väsyneet se hiljaa peittää teltallaan.
Taivas on kuin käsi, suuren Jumalan,
yllä kaiken melskeen ,yllä maailman.
Herra öin ja päivin kiitän Sinua,
sillä tiedän että olet valveilla.
toka säk en muista ulukoo ku tuo on vaa se meitin vakio
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Maura:sitä riparilta tutusta punasesta laulukirjasta se illan rauha hiipiii....
illan rauha hiipii maahan meluisaan,
väsyneet se hiljaa peittää teltallaan.
Taivas on kuin käsi, suuren Jumalan,
yllä kaiken melskeen ,yllä maailman.
Herra öin ja päivin kiitän Sinua,
sillä tiedän että olet valveilla.
toka säk en muista ulukoo ku tuo on vaa se meitin vakio