kertokaa unilauluja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

juuei

Aktiivinen jäsen
14.02.2005
7 292
0
36
Mulla on pää ihan tyhjä ja laulan joka ilta lapselle (lauluäänen puuttumisesta huolimatta). Mutta en osaa mitään lauluja! Sininen uni, Oravan pesä ja Pieni tytön tylleröinen irtoaa, mutta siihen jää. No pikkukakkosen Nukkumatti, nukkumatti lasten illoin kulkee tietenkin, mutta mitä muita lauluja on? Kertokaa niin voin etsiä ne sitten ja opetella!

KIITos! :flower:

Aa aa ,aa aa Allin lasta pientä linnun poikaa..

Oon laulanu tätä vissiin aika paljon meidän tytölle kun jo 11kk:n ikäsenä lauloi itekin ja vielä nuotilleen tuota alkua! =)

Meillä kyllästyy lopuksi kaikkiin, on laulettu tuu tuu tupakkarullaa, ihmettä ja kummaa, päivänsädettä ja menninkäistä, nukkumattia, sinistä unta, pingviinitanssia ja jopa piippolan vaaria. Nyt haluaa kuunnella uudestaan ja uudestaan jumalan kämmenellä... ;)

Meillä käy mikä tahansa. Jo mainittujen lisäksi oon laulanut Mörrimöykkyä, Tiu tau tilheä, Kopsis kapsis ratsastaa, Mörkö se lähti piiriin, Yksi pieni elefantti, Tuku tuku lampaitani, Oravalla puussa käpy oli suussa ym. Mikä tahansa on kelvannut, myös vauhdikkaampi rallatus, kunhan sen on laulanut hiljaisella äänellä.

Kiitos kaikista vinkeistä! Peikkoäidin toki osaankin! Välillä tyttö pyytää Suutarinemännän kehtolaulua, mutta alkaa sitten jammailemaan sen tahdissa, eli pitää ilmeisesti olla jotain toooodella hidastempoista ja tylsää. :)

:flower: :flower: :flower:

Yhteistyössä