Kysely: unilauluja

Meillä lauletaan mm. levolle lasken luojani, pieni tytön tylleröinen, suojelusenkeli, tuu tuu tupakkarulla, peikkoäidin kehtolaulu, tuiki tuiki tähtönen, pikku-Inkerin laulu tilhille vaimikäsenytoikeestionkaan, sininen uni jne. Joskus laulan koko listan läpi, ja aloitan alusta, jos tarpeeksi kauan kuopus pysyy hereillä... :snotty:
 
Levon hetki jo lyö, tuu tuu tupakkarulla, pii pii pikuinen lintu, sininen uni, ai ai allin lasta, tuiki tuiki tähtönen, nukkumatti... Noitapa enimmäkseen lauletaan.

Tällä hetkellä tuu tuu tupakkarulla on suosikki ja levonhetki jo lyö. Tyttö tykkää myös ihhahhaasta tuutulauluna :D


Mikä on muuten oravan pesä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kahlemestari:
Levon hetki jo lyö, tuu tuu tupakkarulla, pii pii pikuinen lintu, sininen uni, ai ai allin lasta, tuiki tuiki tähtönen, nukkumatti... Noitapa enimmäkseen lauletaan.

Tällä hetkellä tuu tuu tupakkarulla on suosikki ja levonhetki jo lyö. Tyttö tykkää myös ihhahhaasta tuutulauluna :D


Mikä on muuten oravan pesä?
Kas kuusen latvassa, oksien alla on pesä pienoinen oravalla jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kahlemestari:
Levon hetki jo lyö, tuu tuu tupakkarulla, pii pii pikuinen lintu, sininen uni, ai ai allin lasta, tuiki tuiki tähtönen, nukkumatti... Noitapa enimmäkseen lauletaan.

Tällä hetkellä tuu tuu tupakkarulla on suosikki ja levonhetki jo lyö. Tyttö tykkää myös ihhahhaasta tuutulauluna :D


Mikä on muuten oravan pesä?
Kas kuusen latvassa, oksien alla on pesä pienoinen oravalla jne.
Tutun kuuloinen... Ihankuin äiti olisi joskus mulle tota laulanut :heart:
Pitääpä etsiä...
 
piitu
Melkein mitä vaan rauhallista tai hieman melankolista, jo mainittujen lisäksi mm:

Uinu uinu pieni kultahapsi
Espanjalainen kehtolaulu
Pikku nukkumatti
Maan korvessa kulkevi lapsosen tie
Isä ja lapsi
Uralin pihlaja
Taivaanpii
Nukkumatti nukkumatti lasten
Levon hetki nyt lyö
 
sondersson
päivänsäde ja menninkäinen, hopeinen kuu, nukkumatti (näitä myös oma äiti lauloi aina mulle kun olin pieni), maan korvessa kulkevi lapsosen tie, kerran joulukuun aikaan (anastasiasta).
 
mitä milloinkin..
Lintu (maailmaan mä avaraan), Päivänsäde ja menninkäinen, Tuli kirkkoon mies ja lapsi, Lapin äidin kehtolaulu, Tiu tau tilhi, Tuu tuu tupakkarulla..

Pääsiäisen aikaan "Lensi maahan enkeli", joulun aikaan "Varpunen jouluaamuna" jne. Kausittain!
 

Yhteistyössä