Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:http://www.youtube.com/watch?v=Dag6jNraQko
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:meillàkin rento ja mukava pàivà. nukuttiin pitkààn, syòtiin, kàytiin kenkàkaupassa, ruokakaupassa ja pian ulos puistoon ja sen jàlkeen taas jotain herkullista illaksi
ulkona nyt 23 °C
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Meillä perheen kesken ihana päivä ! Hämeenlinnassa käytiin yksin asia hoitamassa , sitten kokattiin nami ruokaa . Nyt takassa tuli ( tulee niin kotoisaa heti kun sen laitta illaksi ):heart:
Kohta voisi kahvin pöräyttää kupposeen![]()
:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Meillä perheen kesken ihana päivä ! Hämeenlinnassa käytiin yksin asia hoitamassa , sitten kokattiin nami ruokaa . Nyt takassa tuli ( tulee niin kotoisaa heti kun sen laitta illaksi ):heart:
Kohta voisi kahvin pöräyttää kupposeen![]()
:heart:
ikää 19-v ihan noista hymiöistä arvaisin...
Alkuperäinen kirjoittaja nuusa:Väsyttää, kiukuttaa ja surettaa työpaikan ihmissuhdekiemurat jotka minun pitäisi esimiehenä saada ratkaistua. En tiedä mistä aloittaisin eikä ongelmanratkaisua helpota yhtään se että olen henkisesti aivan finaalissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Alkuperäinen kirjoittaja nuusa:Väsyttää, kiukuttaa ja surettaa työpaikan ihmissuhdekiemurat jotka minun pitäisi esimiehenä saada ratkaistua. En tiedä mistä aloittaisin eikä ongelmanratkaisua helpota yhtään se että olen henkisesti aivan finaalissa![]()
:hug:
Sä oot varmaan mun pomo.