Lauantain iltapäivä fiiliksiä ?? G:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Meillä perheen kesken ihana päivä ! Hämeenlinnassa käytiin yksin asia hoitamassa , sitten kokattiin nami ruokaa . Nyt takassa tuli ( tulee niin kotoisaa heti kun sen laitta illaksi ) :) :heart:
Kohta voisi kahvin pöräyttää kupposeen :p :p :heart:

meillàkin rento ja mukava pàivà. nukuttiin pitkààn, syòtiin, kàytiin kenkàkaupassa, ruokakaupassa ja pian ulos puistoon ja sen jàlkeen taas jotain herkullista illaksi ;)
ulkona nyt 23 °C

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
meillàkin rento ja mukava pàivà. nukuttiin pitkààn, syòtiin, kàytiin kenkàkaupassa, ruokakaupassa ja pian ulos puistoon ja sen jàlkeen taas jotain herkullista illaksi ;)
ulkona nyt 23 °C

Meillä täällä +7 ja aurinko paistanut koko päivän :)

Lapset pitäis hakea mummolasta, ja sen jälkeen alottaa siivous... ei nappais...
Mutta tyytyväinen olo, kun oon saanut nyt talvikamppeet 2veen kenkiä lukuunottamatta hankittua :)

Käväistiin 8veen ja tytön kanssa pikku lenkillä ja samalla lähikaupassakin, syötiin ja nyt olen leiponut pari kakkua. Kohta täytän toisen kakun ja kuorrutan toisen, leipasen vielä korvapuusteja lisää, meillä katoaa kummasti nuo puustit. :whistle: (eilen leivoin 3 pellillistä )

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Meillä perheen kesken ihana päivä ! Hämeenlinnassa käytiin yksin asia hoitamassa , sitten kokattiin nami ruokaa . Nyt takassa tuli ( tulee niin kotoisaa heti kun sen laitta illaksi ) :) :heart:

ikää 19-v ihan noista hymiöistä arvaisin...

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:

ikää 19-v ihan noista hymiöistä arvaisin...

minä 19 :D:D en ihan ...

Viime yön olin töissä. Kaupassa käyty, kaks vanhinta viety mummolaan, yks tyttö on kummitädillään käymässä. Nuorin kiukuttelee olkkarissa kun ei saa legoautoa kiinni rikkinäiseen peräkärryyn. Leivinuunia lämmittelin ja hirvenliha on uunissa paistumassa.
Jospa mä vihdoinkin saisin hetken istua rauhassa ja olla vaan tekemättä yhtään mitään.

Mä en tiedä mikä vaivaa, en ole menny tänään ollenkaan ulos :ashamed:
Pitäis reipastua ja lähtee pihalle, kun yks herää päikyiltä. Mies on tänään touhunnut lasten kanssa pihalla, kyllä. Ja on jotenkin niin kylmäkin. Aurinko kyllä paistaa, mutta tää kylmyys :x Ja vasta talvi edessäpäin :D

Nukuttiin pitkään, kävin kaupassa ja lapset touhuilleet kavereidensa kanssa, mä omiani. Mies meni iltavuoroon töihin ja mä kohta sytyttelen takkaan tulta, lämmittelen saunan ja sitten tehdään lasten kanssa jotain hyvää ilta naposteltavaa ja ollaan vaan.

Käväisin aamulla kaupungilla, löysin ihanan paidan. Palasin kotiin tekemään töitä, juotiin miehen kanssa kahvit ja nyt jatkoin taas töitä. Parisen tuntia vielä teen, sitten laitetaan hyvää ruokaa ja käydään vielä illan viimesellä vuorolla keilaamassa. Peruslauantai siis.

Väsyttää, kiukuttaa ja surettaa työpaikan ihmissuhdekiemurat jotka minun pitäisi esimiehenä saada ratkaistua. En tiedä mistä aloittaisin eikä ongelmanratkaisua helpota yhtään se että olen henkisesti aivan finaalissa :(

Alkuperäinen kirjoittaja nuusa:
Väsyttää, kiukuttaa ja surettaa työpaikan ihmissuhdekiemurat jotka minun pitäisi esimiehenä saada ratkaistua. En tiedä mistä aloittaisin eikä ongelmanratkaisua helpota yhtään se että olen henkisesti aivan finaalissa :(

:hug:

Sä oot varmaan mun pomo.

Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Alkuperäinen kirjoittaja nuusa:

:hug:

Sä oot varmaan mun pomo.

:D et tutulta näytä :D En vain voi tuolla töissä ymmärtää että miten me naiset voidaan olla toisillemme täysiä piruja...

Yhteistyössä