Lauantai-ilta - tätäkö tää on?

[QUOTE="jojo";28582657]No mistä keskustellaan? Mä en enää muista, missä ketjuissa viihdyit. :)[/QUOTE]

Kiitti, mutta ei tarvitse nyhjäistä tyhjästä. Joskus la-illat oli huippuaikaa täällä... Porinaa syntyi. Ehkä tänäänkin vielä. Lievä pettymys vain, kun täällä oli näin vaisua. En ole kuukausiin käynyt.
 
"vieras"
Mun lapsi on syntynyt 2006 ja olin silloin parin vuoden ajan aika tiiviistikin palstalla ja täällä oli tosi hyviä juttuja. Nykyään on vaan nää viikonlopun vakiot, mies lähti ryyppäämään, mitä teen ja mies ei ole tullut kotiin, mitä teen. Kaikki muut ketjut kuolee kuudenteen vastaukseen. Luettu 1500 kertaa, vastauksia 4, so boring! Ja ei silloinkaan jutut pyörineet minkään lapsen kakkavaipan koostumuksen, pituuksien ym ympärillä, koska ne ketjut mä ohitan tosi nopeesti.
 
No tässä just laskuja väännän, ei kykene nasevuuksiin, mutta ihan pakko oli tulla kirjottamaan kun sinut bongasin!!!:heart:

Missäs hitossa soot lortto luuhastellu!?=)
 
Ken guru
Myös mun mielestä tosi pliisu meno täällä nykyään. Olin myös pitkään suurimaksi osin pois, ja nyt tuntuu kyllä eriltä. Aiemmin ei "päässyt" aina nukkumaankaan ajoissa kun jäi tänne kiinni. Toisin kuin nyt, ei mitään äksöniä jotta miettii että pitäsikö lähteä koisamaan.

Enkä osaa yksinkään tänne mitään kohinaa järjestää, näin varuiksi jos joku tulee "huutelemaan" ;).
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28582676:
Kiitti, mutta ei tarvitse nyhjäistä tyhjästä. Joskus la-illat oli huippuaikaa täällä... Porinaa syntyi. Ehkä tänäänkin vielä. Lievä pettymys vain, kun täällä oli näin vaisua. En ole kuukausiin käynyt.
Sun suosikki-ihmisesi on kyllä ahkeroinut sekä täällä että hommalla. Emo: lähes 16.000 viestiä vajaassa 2 vuodessa hommalla.

Lisäksi täällä istuu peffa homeessa ja linkittää ihan entiseen tahtiin.

Yleensä on täällä koko päivän, aamusta iltaan..

Kiva kun tulit käymään. On todellakin ollut ihan tylsä palsta viime aikoina.
 
[QUOTE="vieras";28582803]Sun suosikki-ihmisesi on kyllä ahkeroinut sekä täällä että hommalla. Emo: lähes 16.000 viestiä vajaassa 2 vuodessa hommalla.

Lisäksi täällä istuu peffa homeessa ja linkittää ihan entiseen tahtiin.

Yleensä on täällä koko päivän, aamusta iltaan..

Kiva kun tulit käymään. On todellakin ollut ihan tylsä palsta viime aikoina.[/QUOTE]
Ai elämä... Voin kuvitella. Ajatuskin hiukan ahdistaa. :D
Ei näy sitä vierasta tosin vielä täällä.
 

Yhteistyössä