\
mulle vaan myyjä sanoi, etteivät myy abc:n ja jovin rattaita, koska ovat niin huonolaatuisia. Enkä ole siellä kyllä yksiäkään sen merkkisiä nähnytkään. Onhan siellä voinut joskus olla, mutta nyt ei kuulemma ole. Kylä minä uskon myyjää, jos mulle noin sanoo
Alkuperäinen kirjoittaja 23.12.2006 klo 20:21 ex joensuulainen kirjoitti:Kyl siel vähän aika sitten oli vielä abc kolmipyöräiset kaksostenrattaat myynnissä (kyl heidän valikoimiin abc merkkiset rattaat ja vaunut kuuluu mut niitä menee vähemmän ja pienet tilat niin ei siellä niitä näy ei kannata pitää jos ei mee kaupaksi..matkarattaita ainakin on ollu ja niitä kaksostenrattaita) ja carenan matkarattaita (me ostettiin sieltä omamme)!!
todellakin siellä on mukavia myyjiä ja omistaja pariskunta on aivan ihana..parempaa asiakaspalvelua ei voi toivoa!!
mulle vaan myyjä sanoi, etteivät myy abc:n ja jovin rattaita, koska ovat niin huonolaatuisia. Enkä ole siellä kyllä yksiäkään sen merkkisiä nähnytkään. Onhan siellä voinut joskus olla, mutta nyt ei kuulemma ole. Kylä minä uskon myyjää, jos mulle noin sanoo