Lastenohjelma, mikä saa "karvasi" pystyyn ?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Voi miksi piti mennä lukemaan tätä ketjua. Lapsuuden Titi-Nalle painajaiset palautuivat mieleeni :kieh:
Katto-Kassinen se vasta pelottava olikin. Näin kesällä kaverin lapsen katsovan kassista, ja totesin että eipä ihme etten itse voinut sietää sitä lapsena. AAARGH. Raivo. Ärsytyksen huippu. :headwall: :headwall: :headwall:
 
minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja pörrö:
-Taikuri Luttinen Luikuri Tattinen
-Hilarius-hiiri
Ti-ti nalle,iso YÄK.
Mää jo ajattelin et eikö kukaan muu tosiaan kammoksu tuota luilkuri tattista!
Mä aina mietin, et en minäkää tollasta duunia selvinpäin kestäs.... ;)

Ti-Ti nalle on meillä neidin suosikki, vaa mua ärsyttää siinä se Riitan johtamat useimmat tanssijutut, on jotenki melko "aikuismaisia" koreografioita... Aatteleekohan se et tykkää isät sitä kattoo tai mitä, mut ei oikein taida purra siihenkään yleisöön, meillä ainakin menee ti-ti nalle sillon useesti päälle kun isi tahtoo ottaa torkut nii neiti kattoo kiltisti vieressä :).
 
sorry
Ei meillä enää lastenohjelmia katsota, mutta kun katsottiin, en voinut sietää Titi-nallea. Oli jotenkin niin tekopirteä. Ja se olis myös viimeinen "puuhatalo" johon olisin lapseni vienyt se Titi-talo...
 
Keijumetsän Lilja
Lähes kaikki nykyajan lastenohjelmat. Ainakin ne, missä kauheena riehutaan ja huudetaan eikä niissä ole oikeasti kunnon juonta.

Hilarius-hiirtä olen inhonnut siitä lähtien kun sen ekan kerran näin. Siis hyi kamala! :x

Ja Teletappeja en anna lapseni ikinä katsoa. Syystä että:

http://www.youtube.com/watch?v=k45CeBlNB7w
 
katto-kassista meillä ei kato edes lapset.
ja ite pelkäsin pentuna nasse-setää, voi luoja mä nään siittä vieläki välillä painajaisia, vaikka se nyt ei lasten ohjelma ollukkaan.

Äänen annan myös hilariushiirelle, titi nallelle ja musatoosalle |O
 

Yhteistyössä