Lastenohjelma, mikä saa "karvasi" pystyyn ?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
- Hirviöallergiaa
- Winx-klubi
- Tehotytöt
- Prätkähiiret
- Paavo Pesusieni
- TMNT
- Pokémon
- Digimon
- Transformerit
- Hercules

Ja noitahan riittää...
Ääk ja mä ite tykkään Paavo Pesusienestä. :D

Ja Winkseistä ja Wicheistä ja Pokemonista. Ja tehotytöistä.

Siis mä. :xmas: :D
Jaha, multa katosi nikki. :p Mie en voi sietää noita...

Ja Ti-Ti Nalle taas on kiva, koska meijän muksut tykkää. Ja sen eteen on nähty sentään jotain vaivaakin. :D
 
nedee
Ti-ti nalle on mielestäni kanssa ihan kiva ja lapset meillä tykkää. Pojalla on ti-ti unilelu ja tytöllä ti-ri vauva. Meidän tyttö on ainakin oppinut todella paljon lauluja ja vähän erilaisempia sanontoja/sanoja mitä normaalisti.
 
Kaikki missä kirkutaan ja huudetaan ja on koko ajan actionia.
Haluaisin vanhanajan lastenohjelmat takaisin :( Niitä voisin jopa ostaa videona tulevalle omalle lapsellekin, mutta noita uusia ei tule ainakaan tv:n välityksellä meille...
 
Alkuperäinen kirjoittaja nedee:
Ti-ti nalle on mielestäni kanssa ihan kiva ja lapset meillä tykkää. Pojalla on ti-ti unilelu ja tytöllä ti-ri vauva. Meidän tyttö on ainakin oppinut todella paljon lauluja ja vähän erilaisempia sanontoja/sanoja mitä normaalisti.
Meillä kans tyttö tykkää siitä ja on mun mielestä kehittävä kiva ohjelma, jos tykkää. Mut en itse kyllä tykkää siitä.
 
vieras
Meillä katotaan vain ylen lastenohjelmia.
Se Nallepuh-etsivä-mikälie kun tulee la-tai su-aamuna on ehkä kauhein. Ja Jojon sirkus.
Lapset tykkää kattoa sitä nallepuhia, mutta minua hirvittää tämä(kin) "raiskaus".
 

Yhteistyössä