lastenne kuvia laitokselta :) ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miiuska84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mämmäm:
miks ei anna vaihta sitä kuvaa siellä profiilissa :o poistan edellisen ja laitan sinne uuden niin laittaa sen kuvan minkä olen poistanut :kieh:

mulla teki saman,kokeile että poista se vanha,tallenna muutos ja mene sit uudelleen,lataa uusi kuva ja mene omaan profiiliin ja päivitä sivu...sit mulla vaihto. sori tää sekava selostus,toivottavasti sait jotain tolkkua :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lispetti:
aivan ihana suppusuu :heart:

Kiitos :heart: Nyt pikkumies on jo puolivuotias :)
Meidänkin pojalla oli tollanen suppu ja on myös puoli vuotta nyt :) Kuvaa en osaa laittaa :(

Aijaa.comin kautta saa aikast kivasti laitettua valokuvia. Lataat vaan sen kuvan jonka haluat, sitten se ilmestyy sinne aijaan sivuille semmoisena pienenä kuvana ja alla on kaikkia erilaisia linkkejä. Kopsaat linkin semmoisesta kohtaa jossa lukee "pieni kuva", ja sitten kopsaat sen linkin tänne :) Tahtoo nähdä toisenkin suppusuun! :D

esikoisesta ei oo muita kuvia skannattuna koneelle, silloin ei vielä meillä ollut digikameraa.

Tommi n.15-20min ikäisenä.

Anniina muutaman päivän ikäisenä

Tästä kuvasta tykkään kovasti. Anniina 6pv, sairaalasta kotiin lähdössä

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
aivan ihana suppusuu :heart:

Kiitos :heart: Nyt pikkumies on jo puolivuotias :)
Meidänkin pojalla oli tollanen suppu ja on myös puoli vuotta nyt :) Kuvaa en osaa laittaa :(

Aijaa.comin kautta saa aikast kivasti laitettua valokuvia. Lataat vaan sen kuvan jonka haluat, sitten se ilmestyy sinne aijaan sivuille semmoisena pienenä kuvana ja alla on kaikkia erilaisia linkkejä. Kopsaat linkin semmoisesta kohtaa jossa lukee "pieni kuva", ja sitten kopsaat sen linkin tänne :) Tahtoo nähdä toisenkin suppusuun! :D
Sii kerro tyhmälle selkokielellä miten "omista kuvatidostoista" tuonne aijaahan...

Yhteistyössä