J
jns
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Tää oli eka mun ottama kuva seuraavana iltapäivänä,kun käytiin poikaa yhdessä miehen kans katsomassa
![]()
minkä kokoinen vesseli? meillä oli 2070g.. tutut on peiton kuosit![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Tää oli eka mun ottama kuva seuraavana iltapäivänä,kun käytiin poikaa yhdessä miehen kans katsomassa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jns:Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Tää oli eka mun ottama kuva seuraavana iltapäivänä,kun käytiin poikaa yhdessä miehen kans katsomassa
![]()
Tutut on meillekkii kuositmolemmat joensuussa syntyneet
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:http://www.aijaa.com/v.php?i=2204073.jpg
kuopus 1 vrk ikäinen
Nii ei kyl oo laitokselta, just tultu kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja jns:Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Tää oli eka mun ottama kuva seuraavana iltapäivänä,kun käytiin poikaa yhdessä miehen kans katsomassa
![]()
Poju oli 2800g ja 46cm.
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja jns:Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Tää oli eka mun ottama kuva seuraavana iltapäivänä,kun käytiin poikaa yhdessä miehen kans katsomassa
![]()
Tutut on meillekkii kuositmolemmat joensuussa syntyneet
Mäkin katoin heti et onpas tutun näköinen peitto![]()
Kiitos. Onnistuin mut nyt tämä herjaa etten saisi laittaa kuin yhden linkin vaikken ole enmpää laittamassakaan!!!Alkuperäinen kirjoittaja lispetti:Elikkäs..
Mene ihan ekana www.aijaa.com -sivuille. Siellä näkyy semmoinen palkki, jossa lukee että Kuvatiedosto. Paina palkin päässä olevaa Selaa-nappulaa, ja oma tietokone -kansio aukeaa. Sieltä sitten etsit haluamasi kuvan, ja painat avaa, niin kuvan tiedot tallentuu siihen Kuvatiedosto kohtaan. Sitten painat sitä Lataa-nappulaa, niin kuva latautuu nettiin. Heti, kun kuva ilmestyy, rullaa alaspäin, niin tulee kaikkia erilaisia linkkejä. Niistä valitset sen pieni kuva-linkin, kopsaat sen tekstin tänne ja avot! -se on siinäMä olen tosi huono neuvomaan mutta toivottavasti onnistuu
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kiitos. Onnistuin mut nyt tämä herjaa etten saisi laittaa kuin yhden linkin vaikken ole enmpää laittamassakaan!!!Alkuperäinen kirjoittaja lispetti:Elikkäs..
Mene ihan ekana www.aijaa.com -sivuille. Siellä näkyy semmoinen palkki, jossa lukee että Kuvatiedosto. Paina palkin päässä olevaa Selaa-nappulaa, ja oma tietokone -kansio aukeaa. Sieltä sitten etsit haluamasi kuvan, ja painat avaa, niin kuvan tiedot tallentuu siihen Kuvatiedosto kohtaan. Sitten painat sitä Lataa-nappulaa, niin kuva latautuu nettiin. Heti, kun kuva ilmestyy, rullaa alaspäin, niin tulee kaikkia erilaisia linkkejä. Niistä valitset sen pieni kuva-linkin, kopsaat sen tekstin tänne ja avot! -se on siinäMä olen tosi huono neuvomaan mutta toivottavasti onnistuu
![]()
Jokohan...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kiitos. Onnistuin mut nyt tämä herjaa etten saisi laittaa kuin yhden linkin vaikken ole enmpää laittamassakaan!!!Alkuperäinen kirjoittaja lispetti:Elikkäs..
![]()
Miks toi osote tohon jäi??? Mut hei vaan, nyt ollaan mustanaAlkuperäinen kirjoittaja lakaisukone:Jokohan...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kiitos. Onnistuin mut nyt tämä herjaa etten saisi laittaa kuin yhden linkin vaikken ole enmpää laittamassakaan!!!Alkuperäinen kirjoittaja lispetti:Elikkäs..
![]()
URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=2205972.jpg][/URL]![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas: