Lasten suusta jne..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pesky Pixie

Aktiivinen jäsen
11.09.2008
26 526
2
36
Mun tyttäreni katsoi mua tänään pitkään ja kysyi yhtäkkiä: "Äiti, ootko sä kasvanut Afrikassa?" No mä olin ihan että... :O "eeeen toki, ihan oon kasvanut Suomessa mummin ja vaarin kanssa". Tyttö "mutta tummat ihmiset on Afrikassa kasvaneet". :O :D Siis mä olen ihan suomalainen, enkä oo koskaan sanonut, että Afrikassa kasvaa kaikki tummat. :D

Sitten illalla. Tyttö: "mut äiti... ootko sä kasvanut viidakossa?" Minä "Ei.. en, kun Raisiossa" Tyttö: "Mutta sä oot tumma ja tummat ihmiset yleensä kasvaa viidakossa. Miksi sä oot niin tumma?"

:D

:)
Mä olen tän laittanu tän ennenkin mutta kerran kun komensin tyttöä nukkumaan niin tyttö totesi että ei kannata vetää hernettä nenään koska sitä ei meinaa saada sieltä pois vaikka kuinka hallitsee nenänsä :D

POika taputti mun mahaa päivällä: "Äiti, onko siulla vauva masussa kun se on niin iso?" Totuus julki ja mamma laihtumaan...

Samainen poika oli mummunsa kanssa savusaunassa noi 3 vuotiaana ja löysi luudan siitä "eteisestä": Mummu, ootsä lentäny tällä?" :laugh: oli vielä pääsiäisen aikaa...

Neiti 2v4kk Stockan hississä jokunen viikko sitten.. "Isin kanssa on kiva leikkiä sänkyleikkejä.." Ja ei tod. oltu kaksin.

Viime kesänä ja syksynä hän kertoi kaupassa, bussissa, kahvipöydässä ja ties missä, että "Äitillä on tissuliidut!!".
No, onneksi suurimmalla osalla naisista on tissiliivit. :)

Mun poika ilmoitti anoppilassa aikoinaan, että meidän äiti juo vain siideriä, kun anoppi kysyi mitä joisin ruuan kanssa. Mä kun join siihen aikaan paljon janojuomana sitä kaupan alkoholitonta siideriä.

:D Mulla tyttö ilmoitti päiväkotiin tutustuttaessa ensimmäisinä sanoinaan että meijän äiti tykkää kaljasta... Saunajuomana oli yleensä Nikolain alkoholiton olut.

Ja aikaisemmin tällä viikolla, kun mentiin bussiin, niin samainen lapsi lohkaisi tupakalta tulleelle bussikuskille kovalla äänellä: "TUPAKOIMINEN ON KYLLÄ EPÄTERVEELLISTÄ!"

Joo... pitäis vähän miettiä mitä lapsille opettaa. :p

Juu meillä tyttö (4v) tokas yks ilta ku alko salkkarit että: "äiti otetaan vaatteet pois ja mennään tohon sohvalle pussailemaan ihan niinku sinä ja isiki"

Ehkä hassuimmaksi tekee vieläpä se että isi ei ole asunut meidän kanssa pitkään aikaan....

Tyttö 5v tuli ja sanoi "muutan äiti Brasiliaan aikuisena, mutta minulla on yksi ongelma, minä olen väärän värinen, pitää varmaan ostaa maalia ja maalata minut, jotta voin sinne muuttaa!!"

:D Tyttö siis fanittaa jalkapalloa kovasti ja Brasilia on hänen suosikki! =)

Kassajonossa taaksemme tuli mies, jolla oli iso parta. Poika 3v tuumi, että "äiti katso mikä parta. Tuollaisen minäkin kasvatan isona ja alan joulupukiksi" Poika oikein haltioissaan katseli sitä partaa :D Hän odottaa siis nyt innoissaan, että milloin se parta kasvaa.... :D

hitsi ku en muista minkäikäinen toi toiseksi vanhin tyttö oli mutta oisko ollu n. 3v ja siivosi pöytää. kissa sitten istu siinä vieressä ja tyttö sitten huokaili ja kysyi kissalta "miten voit olla noin avuton?". tyttö ois halunnu apua.

kolmas oli 2.5v kun näki telkkarista joululahja-juttuja niin sanoi sitten "M (nimi) tykkää, isi ostaa".
sama tyttö oli mummolassa ja mummo teki ruokaa niin tyttö sanoi; "mummo paistaa kalaa, M syö. mummo paistaa lehmää, M syö. mummo paistaa krokotiilii, M ei syö."

mieheni kritisoi usein muita autoilijoita ku ollaan liikkeellä ja kerran kolmas sanoi isälleen että "niin, muut pitäis kyllä vaan kävellä kun sä ajat.". osu ja uppos.

voi harmi ku olisi pitäny kirjoittaa ylös kaikki noi jutut ku ei muista enää.

Olin aamutoimilla vessassa ja 5 v. poikani oli oven ulkopuolella uppoutuneena aku ankkaan. Hetken kuluttua kuului oven läpi: "kyllähän sä äiti tiedät, että me pojat (hän ja isi) rakastetaan sua tosi paljon". Ja jatkoi lukemistaan. Miten ihana pikkumies minulla onkaan, tai sitten tarvitsi vain hieman tukea odotteluun ja äidin vastaus riitti siihen :)

Yhteistyössä