Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mama x 2:Meillä 3 vuotias ja kohta viisi vuotias korjaavat lelunsa itse sekä 5 vuotias imuroi huoneensa.
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Lapset 6v ja vajaa 4v siivoavat omat huoneensa joka päivä.
Pyykit pyykkikoriin, pipot, hanskat, kengät eteisessä paikoilleen ja puvut naulakkoon.
Astiat keittiöön ruokailun jälkeen.
Pyykkejä kulettelevät joskus paikoilleen mutta se ei ole säännöllistä.
Siinäpä nuo.
Alkuperäinen kirjoittaja r:Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Lapset 6v ja vajaa 4v siivoavat omat huoneensa joka päivä.
Pyykit pyykkikoriin, pipot, hanskat, kengät eteisessä paikoilleen ja puvut naulakkoon.
Astiat keittiöön ruokailun jälkeen.
Pyykkejä kulettelevät joskus paikoilleen mutta se ei ole säännöllistä.
Siinäpä nuo.
ja tuo kaikkiko vielä toimii vai ritäis toimia?
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Lapset 6v ja vajaa 4v siivoavat omat huoneensa joka päivä.
Pyykit pyykkikoriin, pipot, hanskat, kengät eteisessä paikoilleen ja puvut naulakkoon.
Astiat keittiöön ruokailun jälkeen.
Pyykkejä kulettelevät joskus paikoilleen mutta se ei ole säännöllistä.
Siinäpä nuo.
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Lapset 6v ja vajaa 4v siivoavat omat huoneensa joka päivä.
Pyykit pyykkikoriin, pipot, hanskat, kengät eteisessä paikoilleen ja puvut naulakkoon.
Astiat keittiöön ruokailun jälkeen.
Pyykkejä kulettelevät joskus paikoilleen mutta se ei ole säännöllistä.
Siinäpä nuo.
hah, näin pitäisi meilläkin olevan. Vaan näinpähän uhkasin tänäänkin kerätä romunsa, anteeks tavaransa jätesäkkiin helpottaakseni huoneen siivoamista :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:Poika on 4,5 v.
Lähinnä siivous koskee omaa huonetta.
Lelujen kanssa on systeemi, että leluja saa ottaa 1 laatikon kerrallaan (esim legot, autot, ukkelit TAI jotakin muuta), ja uuden saa ottaa vasta kun edelliset on siivottu.
Useimmiten muistaa.
Olen yrittänyt myös saada petaamaan sänkynsä jne. mutta jotenkin kaikki käy NIIIIN hitaasti ettei kyllä jokapäivä tapahdu...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja mama x 2:Meillä 3 vuotias ja kohta viisi vuotias korjaavat lelunsa itse sekä 5 vuotias imuroi huoneensa.
Tää oli mulle? Joo, pitäs ja on osallistunutkin. Tosin nykyään meillä käy siivooja, että ei tartte muuta kun järjestellä paikkoja.
Häviskö sulta mama x 2 textiä tästä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Lapset 6v ja vajaa 4v siivoavat omat huoneensa joka päivä.
Pyykit pyykkikoriin, pipot, hanskat, kengät eteisessä paikoilleen ja puvut naulakkoon.
Astiat keittiöön ruokailun jälkeen.
Pyykkejä kulettelevät joskus paikoilleen mutta se ei ole säännöllistä.
Siinäpä nuo.
hah, näin pitäisi meilläkin olevan. Vaan näinpähän uhkasin tänäänkin kerätä romunsa, anteeks tavaransa jätesäkkiin helpottaakseni huoneen siivoamista :saint:
Me ollaan pyritty yhdessä ton eskarilaisen kanssa laittamaan tavaroille sellaiset paikat että on helppo siivota. Viimeksi järjestettiin eteiseen paikat pipoille ja hanskoille ja kenkälipasto niin ei tarvitse miettiä mihin minkäkin sulloo.