Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja justiina:Kun ottaa ne natiaiset hommaan mukaaan niin nou hätä.Meillä on molemmat tykänny aina rätin kanssa viuhtomisesta, viimeks eilen nakuina luutusivat saunan seiniä. Puhasta tuli, sekä siellä että täällä missä minä siivosin. Sama ruuanlaitossa, muksut mukaan vaan pilkkomaan ja sekottamaan niin kas: kukaan ei vingu lahkeissa. Kun kyllästyvät, voi äidin vieressä esim piirtää tai muovailla, laulaa karaokea, ja..ja..ja.. rakkaat ystävät, asennekysymys.
No hyvänen aika tee siitä kiinnostavaa! Tämäkin asia voi tietysti olla juur niin hankala kuin haluat sen olevan.. minä haluan että siivouspäivänä ollaan hyväntuulisia, ja niin minä järjestän hommat niin että lapsetkin viihtyy! Jos sulla on asenne että tää paskahomma pitää äkkiä saada hoidettua, voit olla varma että asenne tarttuu ja silloin vingutaan lahkeissa!Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja justiina:Kun ottaa ne natiaiset hommaan mukaaan niin nou hätä.Meillä on molemmat tykänny aina rätin kanssa viuhtomisesta, viimeks eilen nakuina luutusivat saunan seiniä. Puhasta tuli, sekä siellä että täällä missä minä siivosin. Sama ruuanlaitossa, muksut mukaan vaan pilkkomaan ja sekottamaan niin kas: kukaan ei vingu lahkeissa. Kun kyllästyvät, voi äidin vieressä esim piirtää tai muovailla, laulaa karaokea, ja..ja..ja.. rakkaat ystävät, asennekysymys.
helpommin sanottu kuin tehty. Mitä jos lapset on 1-3-vuotiaana tehneet jo niin paljon koko ikänsä kotitöitä, että sen jälkeen ei kiinnosta ollenkaan. 1-vuotiaana kyllä halusivat tyhjentää astianpesukoneet, siivota lattiat, pyyhkiä pölyt jne jne mutta ei enää isompana kiinnosta siivous.
Eli nyt se on vaan tappelua tappelua tappelua.
Alkuperäinen kirjoittaja justiina:No hyvänen aika tee siitä kiinnostavaa! Tämäkin asia voi tietysti olla juur niin hankala kuin haluat sen olevan.. minä haluan että siivouspäivänä ollaan hyväntuulisia, ja niin minä järjestän hommat niin että lapsetkin viihtyy! Jos sulla on asenne että tää paskahomma pitää äkkiä saada hoidettua, voit olla varma että asenne tarttuu ja silloin vingutaan lahkeissa!Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja justiina:Kun ottaa ne natiaiset hommaan mukaaan niin nou hätä.Meillä on molemmat tykänny aina rätin kanssa viuhtomisesta, viimeks eilen nakuina luutusivat saunan seiniä. Puhasta tuli, sekä siellä että täällä missä minä siivosin. Sama ruuanlaitossa, muksut mukaan vaan pilkkomaan ja sekottamaan niin kas: kukaan ei vingu lahkeissa. Kun kyllästyvät, voi äidin vieressä esim piirtää tai muovailla, laulaa karaokea, ja..ja..ja.. rakkaat ystävät, asennekysymys.
helpommin sanottu kuin tehty. Mitä jos lapset on 1-3-vuotiaana tehneet jo niin paljon koko ikänsä kotitöitä, että sen jälkeen ei kiinnosta ollenkaan. 1-vuotiaana kyllä halusivat tyhjentää astianpesukoneet, siivota lattiat, pyyhkiä pölyt jne jne mutta ei enää isompana kiinnosta siivous.
Eli nyt se on vaan tappelua tappelua tappelua.
Alkuperäinen kirjoittaja justiina:No ne isommat pitäis periaattessa jo saada lahjottuaeurot kehiin!
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Enpä saa. Koitan tehdä spurtin ja siivota nopeammin mitä lapset sotkevat. Lapset 3v ja 1v.