Saatko 12 halausta päivässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En taida saada, mutta olen aika varautunut halaajakin. Teineistä nuorempi kyllä halaa melkein päivittäin ja mieskin, vanhempi poika ei oma-aloitteisesti halaa. Joittenkin ystävien kanssa halataan silloin tällöin.

Luulen, että tämä ei liity siihen ajatukseen, että ihminen olisi rakastettu saadessaan 12 halia päivässä vaan siihen, että ajatellaan ihmisen tarvitsevan toisen ihmisen kosketusta ainakin tuon verran päivässä voidakseen hyvin.

Itse saan kyllä varmasti 12 halausta täyteen ihan jokaisena päivänä. Kolme lasta ja haliherkkä mies pitävät siitä huolen. Lisäksi töissä on halauskulttuuri (ei työkavereiden kesken), joten sieltäkin niitä tulee. Ja ystävien kanssa halataan aina pitkän ajan jälkeen nähdessä.

Luulen, että tämä ei liity siihen ajatukseen, että ihminen olisi rakastettu saadessaan 12 halia päivässä vaan siihen, että ajatellaan ihmisen tarvitsevan toisen ihmisen kosketusta ainakin tuon verran päivässä voidakseen hyvin.

Itse saan kyllä varmasti 12 halausta täyteen ihan jokaisena päivänä. Kolme lasta ja haliherkkä mies pitävät siitä huolen. Lisäksi töissä on halauskulttuuri (ei työkavereiden kesken), joten sieltäkin niitä tulee. Ja ystävien kanssa halataan aina pitkän ajan jälkeen nähdessä.

Joo nimenomaan kosketuksesta ja läheisyydestä kyse. Toi lukema tuli eräästä aisteihin liittyvästä kirjasta, joka oli siis mulle uusi. Olin aiemmin kuullut "ten hugs a day"- sanonnan jostain.

Yhteistyössä