Lasten rokottamatta jättäminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja dhm:
Juu kaikki tautien levittäjät pinoon vaan ;D ;(

Hei ei aleta nyt heti haukkumaan... kiinnostaa vaan tietää mitä syitä ihmisillä on kun olen tuollaisesta kuullut. Ja seuraavalle: miten niin? Mikä siinä on syynä yleensä jos ei periaate?

Alkuperäinen kirjoittaja nawi:
Mä olen omat lapseni rokottanu mut mielelläni kuulisin niitä perusteita millä jättää lapsensa rokottamatta.

Olen jättänyt rokottamatta niissä olevien myrkkyjen ja virusten takia.Lukekaa vaikka Yves De Latten kirja Rokotukset,se valaisee asiaa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen omat lapseni rokottanu mut mielelläni kuulisin niitä perusteita millä jättää lapsensa rokottamatta.

Olen jättänyt rokottamatta niissä olevien myrkkyjen ja virusten takia.Lukekaa vaikka Yves De Latten kirja Rokotukset,se valaisee asiaa!

Heh heh....
Rokotukset on heikennettyjä viruksia... siis kai niissä nyt on viruksia:D

Alkuperäinen kirjoittaja mae:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Heh heh....
Rokotukset on heikennettyjä viruksia... siis kai niissä nyt on viruksia:D

Eläivirusten takia lähinnä,kun on kasvatettu eläinten elimissä :(,eihyvä siirtää ihmiselimistöön!

te joilla rokottamaton lapsi.
onko lapsesi koskaan ollut niin vakavasti sairas että on joutunut sairaalaan osastolle hoitoon?

meillä ei rokotus täysin suuojannut ja lääkäri totesi että olisi todennäköisesti sairastunut vakavammin ja rajummin jos ei olisi saanut rokotetta.
en ole kokemuksen jälkeen koskaan epäröinyt rokotus päätöksissä vaan lapset saavat kaikki neuvolan rokotukset EHDOTTOMASTI!

Alkuperäinen kirjoittaja haloo!:
te joilla rokottamaton lapsi.
onko lapsesi koskaan ollut niin vakavasti sairas että on joutunut sairaalaan osastolle hoitoon?

meillä ei rokotus täysin suuojannut ja lääkäri totesi että olisi todennäköisesti sairastunut vakavammin ja rajummin jos ei olisi saanut rokotetta.
en ole kokemuksen jälkeen koskaan epäröinyt rokotus päätöksissä vaan lapset saavat kaikki neuvolan rokotukset EHDOTTOMASTI!

Ei ole joutunut osastolle,ellei nielu-ja kitarisaleikkausta lasketa!

Voi laittaa yksityisviestiä jos haluaa keskustella :)

mae: tässä varmaan tarkoitettiin esim. formaldehydiä, alumiinia, elohopeaa ja muita myrkkyjä, joita rokotteissa on.

haloo!: niin, rokote ei täysin suojannut.. sepä se.

tiedän aika monta ihmistä, (kouluikäisestä parikymppiseen) jotka eivät ole rokotuksia saaneet, eivätkä he myöskään ole ikinä sairastaneet normaaliflunssaa kummemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:

mae: tässä varmaan tarkoitettiin esim. formaldehydiä, alumiinia, elohopeaa ja muita myrkkyjä, joita rokotteissa on.

mutta ilman rokotusta olisi voinut menehtyä...sepä se!

No, ilman rokotetta olisi varmaan lapsi kuollut. Ja noita elohopeaa yms. saa lapsi jo äidinmaidon kauttakin enemmän kuin noista rokotteista.

Niin, mutta sairastui silti - kukaan, ei edes lääkäri, voi sanoa, että pelastui rokotteen vuoksi. Minkä sairauden muuten sai?

Alkuperäinen kirjoittaja nuppu:
tiedän aika monta ihmistä, (kouluikäisestä parikymppiseen) jotka eivät ole rokotuksia saaneet, eivätkä he myöskään ole ikinä sairastaneet normaaliflunssaa kummemmin.

Se johtuu siitä, että suurimmalla osalla supomessa on noi rokotukset. mutta menepä jonnekin kauemmaksi, niin voi olla kiva tuliainen..

Niin, mutta sairastui silti - kukaan, ei edes lääkäri, voi sanoa, että pelastui rokotteen vuoksi. Minkä sairauden muuten sai?

hib

Alkuperäinen kirjoittaja hip:

No, ilman rokotetta olisi varmaan lapsi kuollut. Ja noita elohopeaa yms. saa lapsi jo äidinmaidon kauttakin enemmän kuin noista rokotteista.

Joo, mutta esimerkiksi formaldehydiä ei kukaan syö, saati itse pistä itselleen - voi aiheuttaa vaikka ja mitä esimerkiksi aivoissa.

Ps. Jos rokotettu ja rokottamaton sairastuvat samaan tautiin, selviävät siitä, rokotettu parani rokotteen vuoksi ja rokottamaton "sattumalta"? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton tuhkimo:
Alkuperäinen kirjoittaja ponsi:
Miksi ette rokota,me matkustetaan paljon maissa jossa on tauteja joita vastaan olis rokote ja en todella pysty lupaa ettenkö tois tuliaisina pöpöjä.

Matkustettu on vaikkei rokotteita olekkaan otettu.

siis et pelkää kurkkumätää,tuberkuloosia tai vaikka eri rokkoja?

Kuinka moni teistä, jotka eivät ole ottaneet rokotuksia, perustaa tietonsa tuohon (suoraan helvetistä olevaan) rokote.info-sivustoon? Tuntuu että kaikki, mitä ihmisillä on antaa linkkejä ja perusteluita päätökselleen on juuri tuolta sivustolta.

Yhteistyössä