Lasten kaverit soittelee heti aamusta. Huoh.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Pikkasen alkanut kyllästyttämään kun yks vanhemman lapsen kavereista saattaa soittaa viikonloppuna jo heti aamusta. Tänäänkin oli soittanut mun puhelimeen jo vähän puol yheksän jälkeen. Onneksi oli puhelin äänettömällä. Lapsen itsensä puhelin oli pois päältä niin ei ollut siihen pystynyt soittamaan mutta kun lapsi laitto puhelimensa päälle niin kaveri soitti jo heti yhdeksältä.

Meillä saa mennä kysymään kaveria vasta klo 10 viikonloppuisin, koska jotkut varmaan haluaa nukkua hieman pidempään. Saattaa ne toisilleen soitella jo ennen sitä vaikka oon kyllä sanonu ettei tarviis soitellakaan.

[QUOTE="vieras";25599954]Mulla taas on lasten kavereiden nrot ja niillä mun. Jos vaikka jotain sattuu tai jostain syystä en saa lasta omasta kännykästä kiinni. Ei se mua mitenkään haittaa - haittako sua?
Meijän lasten kaverit nukkuu viikonloppuisin pitkään = kukaan ei kyllä ennen puoltapäivää soita.[/QUOTE]
Miksi mua haittaisi se, kenelle sun numero on annettu? :D

Mullakin on lasteni kavereiden numeroita, ja heidän vanhempiensa numeroita, ja heidän vanhemmillaan on suurimmalla osalla mun numeroni, mutta sitä en pidä tarpeellisena että lasten kavereiden kännyissä olisi mun numero. Ei niillä mulle asiaa ole, vaan lapselle, ja soittavatkin suoraan lapsen luuriin.

Toinen asia mites ootte nevonut lasta soittamaan kaverille jos kaveri ei vastaa? Siis montako kertaa kannattaa kaverille soittaa jos toinen ei vastaa? Jos asia ei oo mitenkään tärkeä, tyyliin tuutko meille leikkimään tai tuutko ulos? Tuli vaan mieleen kun eilen ei oltu kotona ja nuoremman lapsen yks kaveri oli soittanut 9 kertaa lapsen puhelimeen.

Yhteistyössä