Lastani sanotaan "omituisen näköiseksi" tai "oudon näköinen" Onko muka?

Mulle sanoi jo kolmas ihminen suoraan nähtyään mun nuorinmaiseni että "omituisen näkönen". :( :eek: :(

Mun mielestäni mun pojassa ei oo mitään outoa.Miehekäs nenu ja isot silmät. :heart: Hellunen kiva pikku kaveri.

Kurkatkaa vaikka profiiliin. :heart: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nap:
Mites tuo nyt on niin omituisen näköinen? Mun kaverin poika näytti pikkuisena aivan klonkulta.....
Sitä minäkin.Loukkaa tuollaiset kommentit päin naamaa sanottuna varsinkin. :(

Mun mielestäni pojassa ei ole mitään outoa.Mutta kuulemma on tosi omituisen näköinen lapsi. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Profiilissahan kurkkii niin lutunen pikkunen :heart: . Sanooko joku oikeasti noin? :eek:
Kyllä!Sain sellasen kuvan että poika näyttäis joltain alienilta. :ashamed:

Mulle on kolme ihmistä jo sanonut että oudon näkönen poika..kuulemma niin ISO nenä ja jotenki ei näytä ollenkaan vauvalta. :eek:
 
niina
en sanoisi ikinä ketään lasta omituisen näköiseksi. Sinun lapsesi on kyllä söpö tuossa kuvassa, mutta kun on niin paljon hupun ja tutin peitossa en tiedä millainen on sitten "oikeasti".
Yhden omituisen näköisen 1-v:n tiesin mutta nyt neljä vuotiaana on jo tosi nätti, mikä olikin odotettavissa koska äitinsä (kaverini) on kaunis.
 
ov
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:
ja jotenki ei näytä ollenkaan vauvalta. :eek:
Ei näytäkään. Se on useiden kristallilapsien ensimmäinen ulkoinen tuntomerkki: he eivät näytä vauvoilta, vaan heillä on viisaat silmät ja tarkkaavainen katse. Heissä näkyy jo vauvana kaikki se viisaus ja muutos, jota he tulevat meille tuomaan.
 

Yhteistyössä