*Tyrsks* Koska se on täyttä soopaa?Alkuperäinen kirjoittaja ov:Uskon. Täysin ja totaalisesti. Miksi en uskoisi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi venakko teitä ja teidän kristallilapsia.. Uskotteko niihin ihan oikeasti?
Ap, ei näytä omituiselta. Ihan söpö. Voipi olla, että lisäkuvat valaisisivat asiaa. Ehkä on "pikkuvanhan" näköinen? Mutta siis oikein suloinen.
Kokeile pienentää kuvaa?Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Okei, nyt varmaan leimaudun ihan hörhöksi... Mulle sanoi eräs henkilö jo raskausaikana, että tämä tuleva lapsi on kristallilapsi, enkelit kertoivat sen. Yritin saada kuvan profiiliin muttei toimi taas sivut.. B)
Mistä sä sen tiedät? Mitkä on sun faktatietosi? Vai tuntuuko susta vain siltä, että se on soopaa?Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:*Tyrsks* Koska se on täyttä soopaa?Alkuperäinen kirjoittaja ov:Uskon. Täysin ja totaalisesti. Miksi en uskoisi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi venakko teitä ja teidän kristallilapsia.. Uskotteko niihin ihan oikeasti?
Ap, ei näytä omituiselta. Ihan söpö. Voipi olla, että lisäkuvat valaisisivat asiaa. Ehkä on "pikkuvanhan" näköinen? Mutta siis oikein suloinen.
toivottavasti et ole.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kun nauratta. Ja joo pelottaa kyllä ajatella että kaikenmaailman hörhöjä sitä Suomenkin kaltaisessa "sivistysvaltiossa" elää. Ajatella, sinähän voisit olla vaikka naapurini.Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:vihletäjiä=mitä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai että luit kerran jostain maailmanloppu_jutusta. Just joo. Ihme vihletäjiä...Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:luin kerran jostain maailmanloppu jutusta. siinä oli siitä että ihminen joutuu elämään eri ympäristössä ja sen dna muuttuu ja plaa plaa.. no mä en varmaan näe sitä päivää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten tämä on tutkittu? Missä? Tutkimustuloksia löytyy varmaan netistäkin listattuna - linkkejä?Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:siis se on tutkittu asia että ihimsen dna muuttuu evoluution aika ja ihmiselle tulee kyky telepatiaan. noh, miksi näitä poikkeuksia ei olisi jo kehittynyt.Alkuperäinen kirjoittaja Jeps:Kristallilasta mäkin veikkaisin. Ja uskoo ken tahtoo: mä olen muutenkin sitä mieltä, että maailmassa on paljon asioita joita me ei ymmärretä ja tavotteita, joita me emme pysty määräilemään. Musta on ihan luonnollista, että on tulossa uusi sukupolvi, joka on henkisesti kehittyneempi ja "parempi" kuin me...
nii mitä sitten. alkaako pelottaa vai?
Nimenomaan kun tästä puuttuu se faktatieto. Ja tuo tuntuu tavalta "ylentää" lapsi jonnekin korkeammalle minne lapsi ehkä vanhempiensa ansiosta kuuluu. Sama kuin lähiönimet, täytyy antaa jotain hienoa kun ei itse ole.Alkuperäinen kirjoittaja ov:Mistä sä sen tiedät? Mitkä on sun faktatietosi? Vai tuntuuko susta vain siltä, että se on soopaa?Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:*Tyrsks* Koska se on täyttä soopaa?Alkuperäinen kirjoittaja ov:Uskon. Täysin ja totaalisesti. Miksi en uskoisi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi venakko teitä ja teidän kristallilapsia.. Uskotteko niihin ihan oikeasti?
Alkuperäinen kirjoittaja ov:Mistä sä sen tiedät? Mitkä on sun faktatietosi? Vai tuntuuko susta vain siltä, että se on soopaa?Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:*Tyrsks* Koska se on täyttä soopaa?Alkuperäinen kirjoittaja ov:Uskon. Täysin ja totaalisesti. Miksi en uskoisi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi venakko teitä ja teidän kristallilapsia.. Uskotteko niihin ihan oikeasti?
Nyt pitäis näkyä. Kuva ihan vauvana otettu.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Kokeile pienentää kuvaa?Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Okei, nyt varmaan leimaudun ihan hörhöksi... Mulle sanoi eräs henkilö jo raskausaikana, että tämä tuleva lapsi on kristallilapsi, enkelit kertoivat sen. Yritin saada kuvan profiiliin muttei toimi taas sivut.. B)
Jos haluaisi tästä aiheesta faktatietoa, niin pitäisi nähdä tulevaisuuteen, eikö? Mä en ole väittänytkään, että mulla olisi faktoja, koska kyse on siitä mihin mä uskon. Mutta kun sä kerran pystyt oikopäätä sanomaan, että se on soopaa niin kyllä mä oletan että sulla on jotain faktaa heittää pöytään. Siis muuta faktaa kuin että "ajattelepa nyt itsekin"...Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Nimenomaan kun tästä puuttuu se faktatieto. Ja tuo tuntuu tavalta "ylentää" lapsi jonnekin korkeammalle minne lapsi ehkä vanhempiensa ansiosta kuuluu. Sama kuin lähiönimet, täytyy antaa jotain hienoa kun ei itse ole.Alkuperäinen kirjoittaja ov:Mistä sä sen tiedät? Mitkä on sun faktatietosi? Vai tuntuuko susta vain siltä, että se on soopaa?Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:*Tyrsks* Koska se on täyttä soopaa?Alkuperäinen kirjoittaja ov:Uskon. Täysin ja totaalisesti. Miksi en uskoisi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi venakko teitä ja teidän kristallilapsia.. Uskotteko niihin ihan oikeasti?
Juuri näin. Kyse on uskomisesta. Mutta jos haluaa leimata toisen uskomisen soopaksi, niin luulisi siihen olevan jotain faktaa. Muutenhan tää menee ihan hiekkalaatikkokinasteluksi.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja ov:Mistä sä sen tiedät? Mitkä on sun faktatietosi? Vai tuntuuko susta vain siltä, että se on soopaa?Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:*Tyrsks* Koska se on täyttä soopaa?Alkuperäinen kirjoittaja ov:Uskon. Täysin ja totaalisesti. Miksi en uskoisi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi venakko teitä ja teidän kristallilapsia.. Uskotteko niihin ihan oikeasti?
Vai vielä FAKTAtieto, salli mun nauraa!!!! Oikeesti, ihminen saa uskoa ihan mihin tahtoo, ja sit kirjoittaa kirjan niistä "fakta" tiedoistaan. Voi uskoa jumalaan, avaruusolentoihin, vaikkapa tonttuihin jos näin tahtoo.
Oi joi, samanlaiset silmät kuin meidän pojalla Kait.. ootas mäkin laitan toisen kuvan..Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Nyt pitäis näkyä. Kuva ihan vauvana otettu.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Kokeile pienentää kuvaa?Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Okei, nyt varmaan leimaudun ihan hörhöksi... Mulle sanoi eräs henkilö jo raskausaikana, että tämä tuleva lapsi on kristallilapsi, enkelit kertoivat sen. Yritin saada kuvan profiiliin muttei toimi taas sivut.. B)
Mä voin yhtä varmasti sanoa että se on soopaa, kuin mitä sä voit sanoa että se on totta.Alkuperäinen kirjoittaja ov:Jos haluaisi tästä aiheesta faktatietoa, niin pitäisi nähdä tulevaisuuteen, eikö? Mä en ole väittänytkään, että mulla olisi faktoja, koska kyse on siitä mihin mä uskon. Mutta kun sä kerran pystyt oikopäätä sanomaan, että se on soopaa niin kyllä mä oletan että sulla on jotain faktaa heittää pöytään. Siis muuta faktaa kuin että "ajattelepa nyt itsekin"...Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Nimenomaan kun tästä puuttuu se faktatieto. Ja tuo tuntuu tavalta "ylentää" lapsi jonnekin korkeammalle minne lapsi ehkä vanhempiensa ansiosta kuuluu. Sama kuin lähiönimet, täytyy antaa jotain hienoa kun ei itse ole.Alkuperäinen kirjoittaja ov:Mistä sä sen tiedät? Mitkä on sun faktatietosi? Vai tuntuuko susta vain siltä, että se on soopaa?Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:*Tyrsks* Koska se on täyttä soopaa?Alkuperäinen kirjoittaja ov:Uskon. Täysin ja totaalisesti. Miksi en uskoisi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi venakko teitä ja teidän kristallilapsia.. Uskotteko niihin ihan oikeasti?
On ollut ruskeasilmäinen laitokselta asti, mikä ei kuulemani mukaan ole myöskään mahdollista...Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Oi joi, samanlaiset silmät kuin meidän pojalla Kait.. ootas mäkin laitan toisen kuvan..Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Nyt pitäis näkyä. Kuva ihan vauvana otettu.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Kokeile pienentää kuvaa?Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Okei, nyt varmaan leimaudun ihan hörhöksi... Mulle sanoi eräs henkilö jo raskausaikana, että tämä tuleva lapsi on kristallilapsi, enkelit kertoivat sen. Yritin saada kuvan profiiliin muttei toimi taas sivut.. B)
No nyt mä en saa sitä vaihdettua. Pojalla ei kyllä ole ruskeat silmät mutta jotenkin samanmuotoiset. Tai sitten mä olen ihan väärässä.Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:On ollut ruskeasilmäinen laitokselta asti, mikä ei kuulemani mukaan ole myöskään mahdollista...Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Oi joi, samanlaiset silmät kuin meidän pojalla Kait.. ootas mäkin laitan toisen kuvan..Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Nyt pitäis näkyä. Kuva ihan vauvana otettu.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Kokeile pienentää kuvaa?Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Okei, nyt varmaan leimaudun ihan hörhöksi... Mulle sanoi eräs henkilö jo raskausaikana, että tämä tuleva lapsi on kristallilapsi, enkelit kertoivat sen. Yritin saada kuvan profiiliin muttei toimi taas sivut.. B)
Mä tiedän aika monta laitokselta asti ruskeasilmäistä.Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:On ollut ruskeasilmäinen laitokselta asti, mikä ei kuulemani mukaan ole myöskään mahdollista...Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Oi joi, samanlaiset silmät kuin meidän pojalla Kait.. ootas mäkin laitan toisen kuvan..Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Nyt pitäis näkyä. Kuva ihan vauvana otettu.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Kokeile pienentää kuvaa?Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Okei, nyt varmaan leimaudun ihan hörhöksi... Mulle sanoi eräs henkilö jo raskausaikana, että tämä tuleva lapsi on kristallilapsi, enkelit kertoivat sen. Yritin saada kuvan profiiliin muttei toimi taas sivut.. B)
Tottakai se on mahdollista. Itsekin tiedän ainakin neljä tapausta.Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:On ollut ruskeasilmäinen laitokselta asti, mikä ei kuulemani mukaan ole myöskään mahdollista...
Niin, "vika" piilee siinä että tyttö on supisuomalainen, eikä omaa tippaakaan ulkosuomalaista verta. Näin ollen on kuulema mahdotonta että silmät olis heti ruskeat. Ja tämä ei liitykään kristallilapsiin millään tavalla!!Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Tottakai se on mahdollista. Itsekin tiedän ainakin neljä tapausta.Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:On ollut ruskeasilmäinen laitokselta asti, mikä ei kuulemani mukaan ole myöskään mahdollista...
Tai sitten esim. 90% turkkilaisista on näitä ihmeellisiä kristallilapsia
Suloinen vauva, mutta mä en näe ulkonäössä mitään poikkeavaa.