suloinen
Söpö normaalin näköinen lapsi. Pienillä, varsinkin vauvoilla nenä saattaa näyttää naaman mittasuhteisiin nähden isolta, ennen kuin kasvot ja pää kasvaa.
Laita joku toinen kuva?Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:Kyllä!Sain sellasen kuvan että poika näyttäis joltain alienilta. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:Profiilissahan kurkkii niin lutunen pikkunen :heart: . Sanooko joku oikeasti noin?
Mulle on kolme ihmistä jo sanonut että oudon näkönen poika..kuulemma niin ISO nenä ja jotenki ei näytä ollenkaan vauvalta.
Vaihdoin kuvan jossa ei ole isoa tuttia suussa eikä huppua päässä. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja niina:en sanoisi ikinä ketään lasta omituisen näköiseksi. Sinun lapsesi on kyllä söpö tuossa kuvassa, mutta kun on niin paljon hupun ja tutin peitossa en tiedä millainen on sitten "oikeasti".
Yhden omituisen näköisen 1-v:n tiesin mutta nyt neljä vuotiaana on jo tosi nätti, mikä olikin odotettavissa koska äitinsä (kaverini) on kaunis.
Uskon. Täysin ja totaalisesti. Miksi en uskoisi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi venakko teitä ja teidän kristallilapsia.. Uskotteko niihin ihan oikeasti?
Ap, ei näytä omituiselta. Ihan söpö. Voipi olla, että lisäkuvat valaisisivat asiaa. Ehkä on "pikkuvanhan" näköinen? Mutta siis oikein suloinen.
Oi että, ihana. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:Vaihdoin kuvan jossa ei ole isoa tuttia suussa eikä huppua päässä. :heart:
Jotain ihme vouhotusta.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Sori tietämättömyyteni, mutta mikä on kristallilapsi?
Sano seuraavalle (jos sellainen tapahtuu): "Itsehän sinä olet kuin petolinnun perse ja minun lastani et ala arvostella, hieno ja kaunis lapsi hän on."Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:Mulle sanoi jo kolmas ihminen suoraan nähtyään mun nuorinmaiseni että "omituisen näkönen".
Mun mielestäni mun pojassa ei oo mitään outoa.Miehekäs nenu ja isot silmät. :heart: Hellunen kiva pikku kaveri.
Kurkatkaa vaikka profiiliin. :heart: :wave:
Mä oon menny aina vähän vaikeaksi.Viimeksi mulla tuli itku heti kun se henkilö lähti meiltä ja otin pojan heti syliin,hymyilin sille kyynelten takaa,halin hellästi ja sanoin että äiti rakastaa! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Sano seuraavalle (jos sellainen tapahtuu): "Itsehän sinä olet kuin petolinnun perse ja minun lastani et ala arvostella, hieno ja kaunis lapsi hän on."Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:Mulle sanoi jo kolmas ihminen suoraan nähtyään mun nuorinmaiseni että "omituisen näkönen".
Mun mielestäni mun pojassa ei oo mitään outoa.Miehekäs nenu ja isot silmät. :heart: Hellunen kiva pikku kaveri.
Miksi kommentoit alentavaan sävyyn, vaikka et edes tiedä mistä puhut?Alkuperäinen kirjoittaja bee:Jotain ihme vouhotusta.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Sori tietämättömyyteni, mutta mikä on kristallilapsi?
Lehmätkin lentää !
mä sanoisin että omituinen on sanojakin.Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:Mä oon menny aina vähän vaikeaksi.Viimeksi mulla tuli itku heti kun se henkilö lähti meiltä ja otin pojan heti syliin,hymyilin sille kyynelten takaa,halin hellästi ja sanoin että äiti rakastaa! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Sano seuraavalle (jos sellainen tapahtuu): "Itsehän sinä olet kuin petolinnun perse ja minun lastani et ala arvostella, hieno ja kaunis lapsi hän on."Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:Mulle sanoi jo kolmas ihminen suoraan nähtyään mun nuorinmaiseni että "omituisen näkönen".
Koetahan reipastua ja sano niille tosiaan heti suoraan. Kun sinun on vaikea keksiä tilanteessa sanoja, kirjoita itsellesi paperille, mitä tahdot törkeille moukille sanoa ja harjoittele sitä vessassa peilin edessä yksin ja opettele sanat ulkoa. Opit ne niin, että osaat sitten, jos vielä tarvetta tulee, sanoa ihan suoraan.Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:Mä oon menny aina vähän vaikeaksi.Viimeksi mulla tuli itku heti kun se henkilö lähti meiltä ja otin pojan heti syliin,hymyilin sille kyynelten takaa,halin hellästi ja sanoin että äiti rakastaa! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Sano seuraavalle (jos sellainen tapahtuu): "Itsehän sinä olet kuin petolinnun perse ja minun lastani et ala arvostella, hieno ja kaunis lapsi hän on."Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:Mulle sanoi jo kolmas ihminen suoraan nähtyään mun nuorinmaiseni että "omituisen näkönen".
siis se on tutkittu asia että ihimsen dna muuttuu evoluution aika ja ihmiselle tulee kyky telepatiaan. noh, miksi näitä poikkeuksia ei olisi jo kehittynyt.Alkuperäinen kirjoittaja Jeps:Kristallilasta mäkin veikkaisin. Ja uskoo ken tahtoo: mä olen muutenkin sitä mieltä, että maailmassa on paljon asioita joita me ei ymmärretä ja tavotteita, joita me emme pysty määräilemään. Musta on ihan luonnollista, että on tulossa uusi sukupolvi, joka on henkisesti kehittyneempi ja "parempi" kuin me...
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:mä sanoisin että omituinen on sanojakin.Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:Mä oon menny aina vähän vaikeaksi.Viimeksi mulla tuli itku heti kun se henkilö lähti meiltä ja otin pojan heti syliin,hymyilin sille kyynelten takaa,halin hellästi ja sanoin että äiti rakastaa! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Sano seuraavalle (jos sellainen tapahtuu): "Itsehän sinä olet kuin petolinnun perse ja minun lastani et ala arvostella, hieno ja kaunis lapsi hän on."Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:Mulle sanoi jo kolmas ihminen suoraan nähtyään mun nuorinmaiseni että "omituisen näkönen".
sulla on todella kaunis lapsi, mä en yhtään välittäis mitä muut sanoo ja sanoisin kerralla takas ni ei sitä lättyäs tartte sitten toistamiseen avata. mä oon suuttunu jos mun lapsia on arvosteltu ja oon siitä sanonu. mulle on ihan sama että onko ne muiden mielestä ufon näköisiä, koska ne on mun omia rakkaita ufoja. :heart: