Lastani sanotaan "omituisen näköiseksi" tai "oudon näköinen" Onko muka?

Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Niin, "vika" piilee siinä että tyttö on supisuomalainen, eikä omaa tippaakaan ulkosuomalaista verta. Näin ollen on kuulema mahdotonta että silmät olis heti ruskeat. Ja tämä ei liitykään kristallilapsiin millään tavalla!!

Ja mähän en missään vaiheessa väittänyt, että itse uskon noihin kristalleihin tms. vaan että minulle näin ilmoitettiin. :xmas:
Ihan supisuomalaisia nämä mun tuntemat neljä tapaustakin on.

Ja hei, mulle eräs ennustajaeukko (eli hörhö ) ilmoitti raskausaikana jotain enkeleistä ja syntyessään isokokoisesta, erityislaatuisesta poikavauvasta kun siveli vatsaani. Tyttö tuli, 2.8 kg :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Okei, nyt varmaan leimaudun ihan hörhöksi... Mulle sanoi eräs henkilö jo raskausaikana, että tämä tuleva lapsi on kristallilapsi, enkelit kertoivat sen. Yritin saada kuvan profiiliin muttei toimi taas sivut.. B)
Kokeile pienentää kuvaa?
Nyt pitäis näkyä. Kuva ihan vauvana otettu.
Söötti vauveli!

Ohi aiheen mutta tiedustelen että olihan rahat tulleet? :whistle:

metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:
Mulle on kolme ihmistä jo sanonut että oudon näkönen poika..kuulemma niin ISO nenä ja jotenki ei näytä ollenkaan vauvalta. :eek:
Nuorimman kohdalla sain kuulla todella monta kertaa, että onpa iso nenä eikä näytä vauvalta. Eikä kyllä oikeastaan näyttänytkään, valokuvissakin näytti paljon vanhemmalta kuin mitä oli. Ja nenäkin oli jotenkin suhteessa aika suuri, ei se nyt enää näytä samalla tavalla suurelta kuin silloin. Kukaan ei vaan meille kehdannut suoraan sanoa, että olisi omituisen näköinen :D

Mutta se oli meidän pieni papparainen, ilme ja elkeetkin oli aina jotenkin niin vanhat. Sellainen pieni önniäinen, mitä asui Ronja Ryövärintyttären metsässä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Okei, nyt varmaan leimaudun ihan hörhöksi... Mulle sanoi eräs henkilö jo raskausaikana, että tämä tuleva lapsi on kristallilapsi, enkelit kertoivat sen. Yritin saada kuvan profiiliin muttei toimi taas sivut.. B)
Kokeile pienentää kuvaa?
Nyt pitäis näkyä. Kuva ihan vauvana otettu.
Söötti vauveli!

Ohi aiheen mutta tiedustelen että olihan rahat tulleet? :whistle:
Kyllä kyllä!! Kiitokset vaan vielä! =)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Niin, "vika" piilee siinä että tyttö on supisuomalainen, eikä omaa tippaakaan ulkosuomalaista verta. Näin ollen on kuulema mahdotonta että silmät olis heti ruskeat. Ja tämä ei liitykään kristallilapsiin millään tavalla!!

Ja mähän en missään vaiheessa väittänyt, että itse uskon noihin kristalleihin tms. vaan että minulle näin ilmoitettiin. :xmas:
Ihan supisuomalaisia nämä mun tuntemat neljä tapaustakin on.

Ja hei, mulle eräs ennustajaeukko (eli hörhö ) ilmoitti raskausaikana jotain enkeleistä ja syntyessään isokokoisesta, erityislaatuisesta poikavauvasta kun siveli vatsaani. Tyttö tuli, 2.8 kg :xmas:
:D Noihin ennustajiin mä en oikein uskokaan.. Tää hlö ei ollut sellainen, mutta se siitä en väännä asiasta enempää.

Ap, oles vain ylpeä kauniista pikkumiehestä, ihana lapsi takuulla! :heart:

huh
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:
Alkuperäinen kirjoittaja nap:
Mites tuo nyt on niin omituisen näköinen? Mun kaverin poika näytti pikkuisena aivan klonkulta.....
Sitä minäkin.Loukkaa tuollaiset kommentit päin naamaa sanottuna varsinkin. :(

Mun mielestäni pojassa ei ole mitään outoa.Mutta kuulemma on tosi omituisen näköinen lapsi. :eek:
miten sö jaksat ees älittää, viisveisaa tollaset idioottien puheet! lapsesihan on juuri itsensä näköinen eli suloinen.

tavallinen
Aika useinhan lapsilla on pää hiukan isompi muuhun vartaloon verrattaessa ja sitten kun eivät hiukset vielä peitä. Tämä menee ohi sitten kun lapsi kasvaa ja mittasuhteet tasottuu.

häh
Alkuperäinen kirjoittaja björn:
Kaikki suomalaisten lapsethan tolta näyttää... huoh.
??? Mikäs sua vaivaa?

Ei suinkaan kaikki suomalaislapset näytä tuollaisilta. Lapsia ja vauvojakin on niin eri näköisiä että vaikea edes kuvitella. Kaikilla omat persoonalliset ja suloiset piiteet. Aivan kuin tälläin ap:n söpöläisellä. =)

Mut miltä lapsen sitten pitäisi sun mielestä näyttää että siinä olisi jotain erikoista?

Yhteistyössä