LÄSKIN SULATTAJAT vko 15

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
CriminalMind..173cm...LP 111,7kg...NYT 109,5kg...

Kyy.....162cm.....LP 94,5kg....NYT 90kg...

Mörkö.....???cm.....LP ??kg......NYT 68,7kg

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 83,6kg...

Parsekki....163cm....LP 85,8kg....NYT 78,4kg...-400g

PinkLily....167cm....LP 79kg....NYT 74,2kg...-600g

Piparipurkki.....167cm.....LP 72,8kg....NYT 73,2kg...-100g

Pullunkainen....169cm....LP 75kg....NYT 73kg...-400g

Valdelsa....165cm....LP 75kg....NYT 71kg...-200g

Äitix2.....170cm......LP 92kg.....NYT 86,2kg...-300g

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
Itselläkin jää tänään punnitus väliin, taas menkat alkamassa, niin turvottaa. :/ Ja herkut on taas maistunut, tää on kyl ihan tuskaa kun koko ajan jojoilee parin kilon sisällä. Nyt pitää ottaa joku tehospurtti, et pääsee eteen päin!

Katsotaan mitä seuraavat viikot tuovat... Löysin aivan ihania pääsiäis-suklaa-pikkunameja... Pikkunami on paha homma, koska ne on pieniä niin niitä syö "ihan vahingossa" paljon.. Tällasta opetteluahan tää painon lasku on!

On opittava sanomaa houkutuksille ei tai ainakin ymmärtämään että PIENI määrä on se joka riittää =)
Onhan näistä kaikista juhlista ja pyhistä kuitenkin voitava nauttiakin :)

Tämän aamun paino 86,2 eli -300g vaan :/

No välillä vähemmän ja välillä enemmän. Vaatteiden roikkumisesta päätelleen senttejä on kuitenkin lähtenyt ja kiinteytymistä tapahtunut, vaikka mittaillut mitään en olekaan.

Kyllä tässä välillä saa herkkuhimoa vastaan taistella kovastikin. Mutta kyllä tänään herkuttelen sipseillä ja dippikastikkeellla :D

En käynyt tänään vaa'alla kun sairaana taas :( Mutta pistetään viimeisin paino eli 73 tasan siis -400g. Mä oon täällä miettinyt ties mitä "ihmedieettejä" taas. Oon nyt yrittänyt karpata (mikä oli pakko keskeyttää sairastelun ajaksi) ja eipä tuo ketoosidieetilläkään tuo paino ole tippunut kovin kovaa vauhtia :( Mussa on vaan joku vika, kun en millään ja ikinä pääse edes -1kg viikkovauhtiin! Toi 400g pudotus vkossa tuli tosiaan 20g hiilareita päivässä... Mä hajoan vielä jonain päivänä tähän laihdutukseen, kun ei se paino vaan tipu!!!!!

Mietin tässä, että josko koittais jotain pussikuuria? Parhaiten se liikunta vissiin mulla auttais, mutta kun siihenkään ei nyt sit töiden takia ole enää aikaa! Prkleen työt vie mun kaiken vapaa-ajan :D

Auttakaa nyt mua joku!

En käynyt tänään vaa'alla kun sairaana taas :( Mutta pistetään viimeisin paino eli 73 tasan siis -400g. Mä oon täällä miettinyt ties mitä "ihmedieettejä" taas. Oon nyt yrittänyt karpata (mikä oli pakko keskeyttää sairastelun ajaksi) ja eipä tuo ketoosidieetilläkään tuo paino ole tippunut kovin kovaa vauhtia :( Mussa on vaan joku vika, kun en millään ja ikinä pääse edes -1kg viikkovauhtiin! Toi 400g pudotus vkossa tuli tosiaan 20g hiilareita päivässä... Mä hajoan vielä jonain päivänä tähän laihdutukseen, kun ei se paino vaan tipu!!!!!

Mietin tässä, että josko koittais jotain pussikuuria? Parhaiten se liikunta vissiin mulla auttais, mutta kun siihenkään ei nyt sit töiden takia ole enää aikaa! Prkleen työt vie mun kaiken vapaa-ajan :D

Auttakaa nyt mua joku!

Mulla on kuule sama ongelma! Tai paino voi kyllä pudota kilonkin viikossa, mut heti seuraavalla viikolla tulee kaks lisää. Ja sit taas pudotetaan vähän. Siis oikeesti, oon nyt jojoillu oikeestaan koko vuoden taas näissä samoissa lukemissa.:ashamed: Vaikka mulla kuinka oli hienoja tavotteita alkuvuodesta, niin tähän on taas jumituttu! PRKL! En yhtään tiedä mitä sitä tekis, oon kans miettinyt pusseilua ja välillä osaa korvannutkin niillä. Samoin oon koittanut mennä vähillä hiilareilla, mutta syön kyl hedelmiä 1-2 päivässä, sekä käytän leseitä, siemeniä ja pähkinöitä. Muut mitä käytän on sit aika vähähiilarisia. Niillä tuntui taas paino laskevan, mut sit tuli taas joku pettymys ja teki mieli hiilareita, niin nyt turvottaa. Ja menkkojenkin pitäis alkaa.. Sit ois taas helpompaa. Ehkä.

Mulla jäi viime viikko välistä, kun en ehtinyt ilmottautumaan, mutta olin muutama sata grammaa plussalla, nyt taas tsemppasin ja pääsin tänä aamuna lukemaan 68,7kg. Ja munkin tunnelin päässä näkyy viimein valoa. Ongelmista suurin on ollut työ ja nyt viimein sain itteäni niskasta kiinni ja otin lopputilin. Uusi (parempi!) työpaikka on jo odottamassa eli kevät etenee valoisissa tunnelmissa :o)

Tsemppiä kaikille!

Saako vähän hehkuttaa, saako saako? :D

Tämä tyttö mahtuu (osaan) koon 42 pöksyistä! Täysin käyttämättömiä housuja kaappi pullollaan ja nyt osa alkaa mahtumaan päälle ja istuukin hyvin! Oi mä oon so happy :D

[QUOTE="Outius";23569953]Onnea Parsekki! Tiedän miltä susta tuntuu. Se on mahtava fiilis.[/QUOTE]

Kiitos :D Jotenkin sitä ei vaan usko, että on pienentynyt, kun peilikuvakin näyttää olevinaan ihan samalta kuin aiemminkin. Tää motivoi vaan lisää, jiiihaa! =)

[QUOTE="Outius";23569988]Mulla on vähän sama, tuntuu että missään ei näy noi laihdutetut kilot. Tosin mulla on niitä vähemmän kuin sulla. Onko kukaan sanonut sulle,että näytät hoikemmalta?[/QUOTE]

Sivukorvalla vaan kuulin, kun eräs tuttu päivitteli Parsekin laihtuneen ihan hirveesti :D

Mua masentaa. Paino on noussut ja tuntuu etten osaa enää laihduttaa. Itsekuri on tipotiessään ja tekee mieli herkkuja. En tiedä uskallanko ilmottaa perjantaina uutta painoa. Mä en taida ikinä päästä mun tavotepainoon.

[QUOTE="Outius";23570052]Mua masentaa. Paino on noussut ja tuntuu etten osaa enää laihduttaa. Itsekuri on tipotiessään ja tekee mieli herkkuja. En tiedä uskallanko ilmottaa perjantaina uutta painoa. Mä en taida ikinä päästä mun tavotepainoon.[/QUOTE]

Aivan samat fiilikset täällä! :( Ei mee hyvin, menkat päällä ja tuli riideltyäkin miehen kans. Tuntuu ettei mikään onnistu..

Mahtavuutta Parsekki! :)
On aina hienoa mahtua pienempiin vaatteisiin kun on tottunut :)

Outiukselle, täällä sama homma. Tuntuu, että mikäli saa painon tippumaan reilummin (0,5kg kerralla) niin seuraavalla viikolla sen saman saa tuplaten takaisin.. Omaa syytä koska palkitsen itseni herkuilla edellisen viikon hyvästä työstä kun ei tullut herkuteltua!! Tyhmää eikö totta? :) Pakko kuitenkin uskoa itseensä ja olla luovuttamatta! Kukaan muu ei kuitenkaan voi tätä hommaa tehdä puolesta.

Kaikille viime hetken tsempitykset tulevaan!! :)
Ja uusille tervetuloa =)

Kiitos Piparipurkki ja Kyy tsempeistä. "Kiva" että muillakin menee välillä huonommin. Kun katsoo tuota listaa ja siinä on kaikilla pelkkää miinusta, niin tulee itselle epäonnistunut olo.

Toivon, että kesällä paino lähtee jyrkempään laskuun, kun menen kesätöihin pyörällä. Matka ei ole pitkä, mutta takaisin tullessa on helvetinmoinen mäki. Töissä on myös se hyvä puoli, että siellä ei pääsekään syöpöttelemään miten haluaa, kun sinne pitää ottaa omat eväät. Enkä kehtaa ottaa suklaapatukkaa evääksi, vaan jotain järkevämpää ja terveellistä. Kesässä on tietysti omat houkutuksensa...

Se tietysti kesässä harmittaa, kun pitää pukeutua kevyemmin eikä saa läskimakkaroita piiloon. Kaikki näkee minkä kokoinen oikeasti on.Talvella on kiva piiloutua kerrospukeutumisen ja takkien alle.

Että sellasta tänään

Hävettää mennä huomenna vaa'alle :( Typerää edes laittaa menkkojen piikkiin herkuttelua, mutta kun ei tee mulloin kun kerran kuussa herkkuja.

Mutta tällä viikolla olen mahtunut housuihin, joihin mahduin viimeksi 3 vuotta sitten :) Että jotain positiivista.

Ahdistaa tämä herkkuhimo!!! :(

Yhteistyössä