LÄSKIN SULATTAJAT vko 12

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Bäärynä.....174cm.....LP 80,8kg....NYT

CriminalMind..173cm...LP 111,7kg...NYT 110,5kg..-900g

Iida89.....167cm.....LP 116,1kg....NYT 114,1kg....-2kg

Kyy.....162cm.....LP 94,5kg....NYT 91,5kg...+300g

LäskiPois...151,5cm....LP 60,2kg....NYT 57,8kg...

Nyyti...167cm....LP 68,8kg....NYT 67kg.....

Mörkö....163cm....LP 96,7kg....NYT 70,7kg...-500g

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 84,2kg...-700g

Parsekki....163cm....LP 85,8kg....NYT 80,2kg....-2,6kg

PinkLily....167cm....LP 79kg....NYT 74,5kg...

Piparipurkki.....167cm.....LP 72,8kg....NYT 75,3kg...+1,1kg

Pullunkainen....169cm....LP 75kg....NYT 74,2kg...+/-0kg

Samperi.....170cm....LP 94kg....NYT *UUSI*

Tiinuska....168cm.....LP 113,5kg....NYT 110,2kg...-900g

Valdelsa....165cm....LP 75kg....NYT 71,2kg...-300g

Äitix2.....170cm......LP 92kg.....NYT 87,2kg...

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:

Viimeksi muokattu:
Viime viikko jäi välistä, kun en muistanut punnita ajoissa ja kun punnitsin olin niiiiiin plussan puolella, etten viittinyt edes tulla ilmottautumaan (menkkaränkkäturvotukset päällä sillon). Nyt kuitenkin palattu normiin ja paino tänä aamuna 70,7kg. Seittemänkympin haamuraja kummittelee jo aika lähellä. Jokohan ens viikolla :p

Mä olen nyt luvannu ruveta työkaverin kanssa karppaamaan eli noudatan nyt ainakin jonkun aikaa vähähiilarista (alle 20g/vrk) dieettiä. Tosin mä olen koko painonpudotusaikani syönyt silleen semikarpisti sen kummemmin miettimättä/laskematta, ainoo mitä joudun nyt karsimaan on hedelmät. Leipää, perunaa ja pastaa oon aika lailla niukasti syöny muutenkin. Kaveri sen sijaan on ollu kunnon hiilarikoukussa, ni me nyt sit yhdessä polkastaan tää homma käyntiin. Ja jos se nyt niiin ihanaa on, kun karppaajien jutuista vois kuvitella, niin ehkä mäkin hurahdan siihen lopuks ikääni,who knows :D

Hieno saavutus Parsekki! Onnea! :flower:

Itsellä taas vähän vaihtelevasti menee, mutta sain nyt ulkopuolisen henkilön kontrolloimaan tätä touhua. Sen ansiosta on jo paino taas menny kilon alaspäin alkuviikosta. Tuo pinossa ollut painohan oli kahden viikon takaa, joten siihen oli vielä plussaa. Mutta alaspäin siis oikeasti mennään. :D Ja oon päättänyt, että se jumitus saa nyt loppua ja menen pienin askelin alaspäin. Tsemppiä kaikille ihan valtavasti! Itsellä menee viikonloppu hotellissa valmiissa pöydissä, joten saa nähdä ensi viikon tuloksen. Onnellinen olen, jos en plussaa saa. :D

Samoissa mennään, mutta tyytyväinen olen, koska viikolla oli jotain ihme turvotusta ja olin jo ihan masiksissa. Kesä tulee ja paino vaan pysyy samassa! En mä tosin oo paljoa sen eteen tehnytkään... Mutta kyllä mä tästä vielä nousen!

Ja Mörkö! Upeaa ja mahtavaa!!!! Ja mahtavan upeaa ja valtavan epäreilua :D

Pakko tulla hieman hehkuttamaan,että ostin sunnuntaina uudet farkut. Yhden koon pienemmät kuin entiset. En ole vähään aikaan sopinut 40 koon farkkuihin. Haaveilen jos siitä, kun saan ostaa 38:t.
Tosin yläosien löytäminen on vaikeaa. Kaikkien mallien xl-koko menee päälle, mutta tuntuu tiukoilta ja en tykkää liian tiukoista vaatteista. Mukavuus ennenkaikkea. Isojen tyttöjen puolella vaatteiden malli on jo niin erilainen,ettei ne taas sovi yhtään tyyliini. Jokseenkin tästä syystä olen aina inhonnut shoppailua. Tulee vain paha mieli, kun koskaan ei löytä mitään sopivaa.

Kävin eilen kaverin kanssa salilla ja tänään on lihakset kipeänä. Sali treeni tuntuu mun jutulta ja haluaisin käydä siellä useammin. Käytännössä se on vaan niin vaikea toteuttaa.

On mulla huonojakin uutisia. Itsehillintä on nyt ihan kateissa. Karkki maistuu ja likan 2v. synttärit on viikonloppuna. Iiiiks! Plussaa tulee.

Heippa!

En muistanut pinoutua viime perjantaina koska lapsi kipeänä ym. Mutta paino on jo 75,3kg!! Olenkohan ymmärtänyt jotain pahasti väärin?? :D Alan pitämään itseäni jo jonkin sortin vitsinä :D :D ;)

Onnea kaikille muille jotka osaavat TIPUTTAA sitä painoa eikä kasvattaa kuten allekirjoittaneella näyttää tapahtuvan!!

Miä voisin ilmottautua mukaan!
Painoa on 94 ja pituutta 170

Sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa, ja arvot hyppelee, joten katotaan miten käy...
Tuntuu,et syödä saa ihan mitä vaan, niin paino ei nouse, mut toistaalta vaikka vetäs minkälaista laihista, niin paino ei laske...

Tervetuloa mukaan uusille! :D

Täällä paino on tippunut hyvin, oon jo neljättä päivää vatsataudissa. :/ Eli eipä taida olla pysyviä tuloksia, mutta selvisinpähän edes viikonlopun seminaarista ilman painon nousua. :D

Voi Kyy. Toivottavasti voit jo paremmin. Vatsataudissa ei ole muuta hyvää kuin se, että paino tippuu hienosti ja sen jälkeen saa syödä vähän vapaammin.

Vaaka näytti tänään 83,6 kg. eli -600g. Tuntuu taas tosi uskomattomalta. Eilen söin munkin ja 2 vohvelia, mutta vähensin sitten muuta ruokaa. Viikonloppuna on tytön 2v. synttärit. Toivottavasti vieraat pitää niin kiireisenä etten ehdi itse herkuttelemaan.

Ei ollut uutta pinoa vielä, mutta ei se mitään... Mulla on niin hyviä uutisia, etten malta odottaa :D
Saisko rumpujen pärinää???
.
.
.
Ei kuulu??!
.
.
.
rumpu.jpg

69,1kg!!!!!!
Mä oon niiiiiin tyytyväinen :D
Enempi kun tuon VHH:n ansioksi lasken tän kuitenkin sen piikkiin, että mun koko elämä on ihan sekasin. Se vaikuttaa suoraan ruokahaluun. Ja kun ei syö, niin.... tadaa, sillon laihtuu :D (kuka oikeasti yllätty tästä???)

Yhteistyössä