K
"Kyy"
Vieras
PinkLily: Minä laihdutan mukailleen Jutta Gustafsbergin dieettiä ja karppausta. Toki välillä tulee syötyä mitä sattuu. :/ Mutta yritän nyt saada ruokavalion sellaiseksi, että laihdun ilman tuskaa. Samoin olen lisännyt liikuntaa. Lenkkeilen siis koirien kanssa.
Vaikka välistä tekisi mieli repäistä kunnolla ja aloittaa joku Cambridge-kuuri tms. jotta saisi painoa nopeasti pois. Juuri tänään näin ystävän, joka oli laihduttanut tuon avulla 10kg 5 viikossa! Hieman olin kateellinen, mutta toisaalta tiedän et minulla tuolla tyylillä laihdutetut kilot tulevat takaisin.
Joten tämä tyyli sopii paremmin.
Outius: Älä kuule huoli, paino heittelee välistä minullakin miten sattuu. Silti se ei välttämättä tarkoita, että olisi lihonut. Välistä vain turvottaa enemmän. Onko sinulla kenties menkat alkamassa? Ne ainakin minua turvottaa, jopa pari viikkoa etukäteen. Siksi minulla aina välistä on kauheasti miinusta ja sit taas plussaa tuossa painossa. Mut sisulla vaan eteen päin! Kyllä me saavutamme tavoitteemme!
Motivaatio on sitä, että pukee unelmien ylle työhaalarit
Outius: Älä kuule huoli, paino heittelee välistä minullakin miten sattuu. Silti se ei välttämättä tarkoita, että olisi lihonut. Välistä vain turvottaa enemmän. Onko sinulla kenties menkat alkamassa? Ne ainakin minua turvottaa, jopa pari viikkoa etukäteen. Siksi minulla aina välistä on kauheasti miinusta ja sit taas plussaa tuossa painossa. Mut sisulla vaan eteen päin! Kyllä me saavutamme tavoitteemme!
Motivaatio on sitä, että pukee unelmien ylle työhaalarit