Läskin sulattajat viikko 36

terapian tarpeessa

Aktiivinen jäsen
22.02.2008
3 243
0
36
Africa:flower:......................169cm...LP 78,5kg.....NYT 74,1kg....-1,1kg

AnniHelena71:flower:.........162 cm...LP 76 kg.....NYT 65,5kg...-300g

Barbapapa..................173 cm...LP 70 kg..................................UUSI

Bad Virgin:flower:............164cm......LP 92kg.......NYT 93kg......+-0

Black Dahlia:flower:..........162cm......LP 88,2kg.....NYT 87,7kg...-2kg

chrissy:flower:.............162cm......LP 104,5kg........NYT 99kg..+-0

Cruella DeVille:flower:...178cm......LP 86kg.......NYT 83,6kg...+1,1kg

elisanni:flower:.................160cm....LP 80kg......NYT 75,1kg...+-0

Endless Sacrifice:flower:...158 cm...LP 71,6 kg.....NYT 72,0 kg.... -200 g

Harmaa idiootti:flower:......158cm....LP76.3kg...NYT 75,7kg..-600g

Hellga:flower:..............178cm....LP 90,7kg.........NYT 86,2kg..-600g

Huvitutti.......................170 cm...LP 70,0 kg.............................UUSI

keijukainen:flower:.......175cm...LP 87kg.........NYT 80,4kg..-500g

kinuski:flower:..........162cm....LP 80kg(-15kg)...NYT 73,8kg..

kisumisu83:flower:........170cm..LP100kg........NYT 98,1kg....-2,9kg

LisaMarie:flower:...........162cm...LP 77,4kg.....NYT 76,6kg.....-300g

Longchamp:flower:.........182 cm...LP 124 kg...NYT 112,8kg...-2kg

Mahakas......................152 cm...LP 56,1 kg... NYT 55,6 kg...+300 g

mammamammutti:flower:..160cm..LP 90kg...........................UUSI

Manta76:flower:........180 cm...LP 103,3 kg..NYT 90,3kg...-+-0

mapsus:flower:.............169,5cm....LP 80,4kg....NYT 79,4kg...-1kg

merileijona:flower:.......161cm...LP 73,8kg........NYT 76,4kg..+200g

Meritähti......................173 cm...LP 79,3... NYT 80,2 kg... -100 g

Nanna06......................164 cm...LP 58 kg...............................UUSI

nanna81:flower:...........169cm..LP 75kg...NYT 69,9kg......-1,1kg

Nepsutin:flower:.............173cm...LP 84kg....NYT 84kg...-500g

Nimra:flower:..................156cm..................LP n.99kg..........UUSI

nöppönen:flower:........................................NYT -9kg.....+-0

paula-a........................162cm....LP 89kg............................. .UUSI

Pepsukka81:flower:.......170kg.....LP 86kg...NYT 80,3kg....-2,8kg

Piipi Pöppiäinen:flower:..............-20-30kg ...NYT-9,9 kg..-400 g

Pikkasen Pyöree..........157 cm... LP 62,0 NYT -8,5 kg = 53 kg.... -500 g

PipariSuu.....................173 cm...........................................UUSI

pojat03ja08.................175cm....LP 87 kg... NYT 85,1 kg.... -400 g

Räpätäti:flower:..............168 cm...LP 69,7 kg ..NYT 66,9kg...+500g?

samperi:flower:............170 cm.....LP 72,0 kg...NYT 75,5kg... +-0kg

Scarlett O Harava:flower:...168 cm...LP 100 kg... NYT 96,2 kg... +200g

sef................................163 cm...LP 85 kg......NYT 76,2 kg... -8,8 kg

Sörhis:flower:................165 cm.. LP 96,0kg...NYT 83,7kg....-200g

T-bird:flower:...............................LP60,4kg..............................UUSI

terapian tarpeessa:flower:...........alk. 1.10....NYT-5,9 kg...+-0

Tinderella81:flower:.........160 cm...LP 84,0 kg.....NYT 73kg

Turkilmas:flower:......175 cm...LP 106,9 kg...NYT 99,6 kg .. -700g

TursKatti....................................................................UUSI

ultima thule:flower:...155cm....LP 63kgT-8kg.....NYT 61,5kg..-1,5kg

vaimo-82............................................................... NYT 76kg........UUSI

Vieras harmaana:flower:..154cm....LP 59,4kg.....NYT 58,6kg..+700g

viisivex:flower:............168cm.......LP 64kg(59)...NYT62,5kg...+1,5kg?

Viivi-85.........................165 cm.....LP 76,6 kg...NYT 68,4 kg... +/- 0 g

Vinku-iita..........................................................-15kg.. ...............UUSI

Åboriginal:flower:......168 cm...LP 74 kg.....NYT 68,3 kg.... -700g

Öökkänä:flower:............170 cm....LP 95,4 kg...NYT 78,4kg... -600g

No niin, uutta pinoa tulevalle viikolle. Tuossa on vielä ne toissaviikon tulokset. Ilmoittakaa uusi paino tuosta taulukon lukemasta, koska muuten ei pysy ajan tasalla, kun yksi viikko jäi välistä.

Tsemppiä toukokuulle kovasti ja laihdutuksen ja liikunnan iloa :)

Junnaa... tulos vain -300g eli 65,5kg, kiitos vapun, edellinen viikkohan oli +-0.

Kaksi viikkoa mennyt siis heikosti. Aika tiukkana sais olla jos siihen 60kg yltäisin kuun loppuun mennessä, no ei stressiä, hyvä kun edes pikkuhiljaa tippuu...

Muoks, ei nyt sentään 75,5kg vaan 65,5 kg =)

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mä jätän taas punnituksen ohiin,kiitos ihanan turvotuksen.
Toki mun "urakkahan" alkaa vasta sitten kun vauva on maailmassa =)

Sulle tulee sitten kerralla huima pudotus :laugh: oikein hyvä viikko sitten ;) . Mäkin olin viimeisilläni raskaana syyskuussa 86-87 kg, laitokselle jäi 11kg ja nyt on sitten lähtenyt noin 11 lisää. Tuntuu huimalta tuo pudotus- jos nyt pistäisi 22kg kiloa painavan repun selkään niin pysyisiköhän sitä pystyssä?

Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:
Mä jätän taas punnituksen ohiin,kiitos ihanan turvotuksen.
Toki mun "urakkahan" alkaa vasta sitten kun vauva on maailmassa =)

Sulle tulee sitten kerralla huima pudotus :laugh: oikein hyvä viikko sitten ;) . Mäkin olin viimeisilläni raskaana syyskuussa 86-87 kg, laitokselle jäi 11kg ja nyt on sitten lähtenyt noin 11 lisää. Tuntuu huimalta tuo pudotus- jos nyt pistäisi 22kg kiloa painavan repun selkään niin pysyisiköhän sitä pystyssä?

Toivottavasti laitokselle jää ja paljon,sen verran on epämukava olo tässä :whistle:

Mun kohdalle ei näköjään oltu päivitetty viimeviikkoista pudotusta. Mutta ei se mitään,paino nyt 86.2,että pudonnut oli taas viime kertaisesta(siis siitä 86.8,jota ei oltu päivitetty;))-600g. Vaikka vapun kunniaks nyt tuli "vähän" herkuteltua :xmas: . Se on kyllä paha juttu,kun kesä tulee ja grillikausikin on avattu :xmas: :p :p

+-0 näyttää...... liikunta on vähän jäänyt kun ei oo huvittanu ja sit on ollu kaikkee, menkkoja ja muksu kipeenä ja ja.....

ootan kovasti tän kuun loppua kun leviltä tulee yks nainen tekemään mulle detox- jalkhoidon eli poistetaan kuonat ja paskat jalkapohjien kautta. On kuulemma erittäin toimiva ja pistää aineenvaihdunnan uusiksi.. tuntuu et se ei oikein skulaa kunnolla..

on kuulemma erittäin hyvä laihdutuksen kannalta. jos vaikka sais tän painonki alemman kun junnaa vaa paikoillaan.

Niin,mullahan jäi noi viime viikon päivitykset vähän kesken,kun jouduin sinne sairaalaan,mutta tt korjaa asian :D

Juu juu,ei mitään paniikkia :D ,näytti paljon mukavammalta tuo pudotus,kun tuli kerralla enemmän ;). Miten,vielä ilmeisesti yhtenä palasena?On jäänyt tää palstalla notkuminen vähemmälle :snotty: . Viimeisin päivitys mulla on sun tilaanteestas se,kun olit sairaalas ja odottelit et käynnistellään??

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
+-0 näyttää...... liikunta on vähän jäänyt kun ei oo huvittanu ja sit on ollu kaikkee, menkkoja ja muksu kipeenä ja ja.....

ootan kovasti tän kuun loppua kun leviltä tulee yks nainen tekemään mulle detox- jalkhoidon eli poistetaan kuonat ja paskat jalkapohjien kautta. On kuulemma erittäin toimiva ja pistää aineenvaihdunnan uusiksi.. tuntuu et se ei oikein skulaa kunnolla..

on kuulemma erittäin hyvä laihdutuksen kannalta. jos vaikka sais tän painonki alemman kun junnaa vaa paikoillaan.

Pakko udella että mikäs juttu tää on ja toimiikohan se hyvin?
Tekeeköhän tota täällä etelä-suomessa kukaan?
Meinasin tän raskauden jälkeen tollasta kokeilla jos siitä on hyötyä?

Alkuperäinen kirjoittaja Hellga:
Niin,mullahan jäi noi viime viikon päivitykset vähän kesken,kun jouduin sinne sairaalaan,mutta tt korjaa asian :D

Juu juu,ei mitään paniikkia :D ,näytti paljon mukavammalta tuo pudotus,kun tuli kerralla enemmän ;). Miten,vielä ilmeisesti yhtenä palasena?On jäänyt tää palstalla notkuminen vähemmälle :snotty: . Viimeisin päivitys mulla on sun tilaanteestas se,kun olit sairaalas ja odottelit et käynnistellään??

Nyt oon kotona ja odotellaan koska synnytys käynnistyy itsekseen.
Tt päivittelee siihen asti listaa,mä palaan sitten ruotuun,kun oma urakka alkaa ja sitähän tässä ruhossa riittää :laugh: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

Pakko udella että mikäs juttu tää on ja toimiikohan se hyvin?
Tekeeköhän tota täällä etelä-suomessa kukaan?
Meinasin tän raskauden jälkeen tollasta kokeilla jos siitä on hyötyä?

mun täti oli käyny levillä siinä ja sano et ihan uskomaton kuulemma. Vesi oli muuttunu ihan mustaks ja oli ollu pieniä keltasia rakeita jotka oli rasvaa.

sano et vatsa toimii ihan uudella tavalla ja muutenki parempi olo oli tullu heti.

mä laitan linkkiä..

http://www.eloisaolo.fi/

tää nainen tulee 28pv lahteen ja sitä ennen ilmeisesti helsinkiin.

chrissy pitää laittaa korvan taakse toi linkki =)

juu laita ihmeessä. hoitokerta on sen 35e.

lupas soitella tässä piakkoin niin voisin kysästä et mihin hesaan on tulossa ja koska. Voin ilmotella sulle sitten. ota kavereita mukaan:D

noita tekee tosi harva suomessa. Etsii kyllä ihmisiä ketkä haluais alkaa tekemään tota.

Jalkahoito on aina hyväksi ja keventää oloa, mutta tuohon detox-metodiin en usko pätkääkään. Lähinnä siihen että jalkapohjan kautta poistuisi rasvaa ja kuonaa niin paljon että vesi muuttuu mustaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja keijukainen:
Jalkahoito on aina hyväksi ja keventää oloa, mutta tuohon detox-metodiin en usko pätkääkään. Lähinnä siihen että jalkapohjan kautta poistuisi rasvaa ja kuonaa niin paljon että vesi muuttuu mustaksi.

no ihmisen jalkapohjissa on yli 2000 huokosta joiden kautta poisto on suht tehokasta.

sellasella ei muutu jolla on terveet elämäntavat..syö hyvin ja terveellisesti ja liikkuu paljon..

No en usko et mulle kovinkaan paskaa on asiasta puhuttu, varsinkaan ihminen joka on itse ollu suht skeptinen tälläsiin asioihin...

Itse olen tuon hoidon ottanut viime syksynä. Sitä tehdään sarjassa, n. 6-8 krt. Ja tosiaan se toimii! Siis varsinaisestihan se ei laihduta, mutta poistaa kuonaa solutasolta, jolloin kroppa toimii paremmin. Kiihdyttää aineenvaihduntaa.

Itse otin tuohon päälle vielä sellaisen Purex-puhdistuskuurin (kestiköhän kk), joka puhdistaa suolen ja sinne istutetaan hyödyllinen bakteerikanta. Ihmisellä kun saattaa olla suoleenkin kertynyt kuonaa jopa 10kg, tuo kuuri puhdistaa sen hyvin ja sitä kautta sitten kaikki ravintoaineet pääsee imeytymään paremmin.

Ja keijukaiselle sanon: tuota on vaikea uskoa, ennen kuin itse näkee! Jokaiselle ihmisellä se vesi muuttuu vieläpä eriväriseksi, olen nähnyt niin mustaa, vihreää kuin ruskeaakin vettä. Väri kertoo missä osa-alueilla ihmisellä on ongelmia. Esim. ruuansulatuksessa, maksassa, yms.

Suosittelen kyllä ehdottomasti kaikille, jotka ovat kiinnostuneita ja haluavat satsata itseensä. Ilmaistahan kun tuo hoito ei ole. Yv:llä voin antaa yhteystiedot naiselle, joka tekee noita hoitoja täällä etelä-pohjanmaalla. :D

Yhteistyössä