Läski mikä läski.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sydän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle liikunta on kaikkein kovin haaste, mistä saisi motivaatiota :o Luulen että mun innostus urheiluun katosi kouluaikoina. Mä en syö karkkia enkä juuri mitään rasvaista ruokaa, vaan ihan normi ruokaa mutta liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
olen henges mukana, itse samassa asemassa taistelemassa, prkl , nyt näytetään läskeille närhen munat!!!! Jooko?

Munat näytetään juu :D Ja ainakin se 10 kiloa!

Joo AINAKIN!!! kiva ois saada lenkkiseuraakin? itekseen ei huvita tuolla tallustaa, vaikka hikilenkin jälkeen olo onkin mahtava!

Maitorahkaa ja marjoa väil/iltapalaksi. Kevyttä ja erittäin täyttävää sekä paljon proteiinia. Sekaan valion vähäkalorista mehukeittoa niin saa hyvin tuon maitorahkan notkeammaksi.

Typerää edes ajatella, mutta mahtaako niistä "ihme pillereistä" olla mitään hyötyä?

ei tuhlata rahoja niihin, vettä vaan, antaa täyden olon kun kittaa pari lasia, sitten ei tee kyl enää mieli, ainakaan heti, mitään.
Mulla on jotain kehonpuhdistusjuomaa, yöks, mutta ei toi oo mitään auttanut!!sama kun jois vettä enempi, niinhän se on niis puristeissakin jotka tuo kylläisyyden tunteen, niin vettä juotava paljon per puriste, niin on kai se kylläinen olo.

mun kaveri yritti vuosia laihduttaa, aina ne kilot tuli takaisin, kokeile eri diettejä ja pianonvartioitakin.ja sitten hän liittyi KEVENTÄJIIN ja laihtui 30kg eli 90kg painoi ja nyt painaa n. 60kg ja kilot eivät ole tulleet takaisin! joten sitä voin suositella kokeiltavaksi koska olen omin silmin nähnyt kuinka hyvin se tepsi kaverillani joten eiku keventäjiin vain sinäkin!! kaverini sanoi että siinä oli hyvä että kaikkea sai syödä mutta ne määrät oli se ratkaiseva juttu..
eräs toinen kaverini liittyi myös heihin ja hänellä on lähtenyt jo myös 10kg painoa..

Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Tämä alkaa juomaan vettä (ja syö edelleen kotiruokaa) maanantaista alkaen!!

Ja herkkui syödään vähemmän, jookos???

Juu, ehdottomasti! Herkkuja minulle kahtena iltana kuukaudessa, kiitos :D

kannattaa juoda vissyvettä myös koska se täyttää paremmin vatsaa kuin tavallinen vesi. itse laihduin pelkällä vissyvesidietillä jo sen 5kg.

Alkuperäinen kirjoittaja poutis:
Mä suosittelen keventäjiä!! Itse laihtunut sillä 8kg :).

Tiedän että saan sen 10kg pois ihan omin avuin. Kun vaan olen syömättä niitä herkkuja. Silloin noin vuosi sitten kun laihduin sen 7,5 kiloa, söin ihan normaalisti mutta herkut jätin pois. Kerran kahdessa viikossa sain syödä pienen pussin karkkia tms.

En vaan ymmärrä miksi lopetin sen :headwall:

Olet siis onnistunut jo kerran, miksi et onnistuisi toistekin? Ensi kerralla muistat vaan pitää tiukasti tavoitteesta kiinni. :) Tsemppiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Ei kannata mennä tolle linjalle ettei saa mitään herkkuja syödä, houkutuksesta tulee iso ja sillon syöt helposti aivan liikaa, mistä seuraa niin paha olo et levy jää päälle ja laihduttaminen loppuu siihen. Puhun siis nyt ihan omasta kokemukseta.

Mä suosittelen painonvartijoita, kaikkea saa syödä mut maltilla.

Tähän minäkin haluaisin liittyä mutta ahdistaa ne jutut punnituksesta kaikkien edessä.

Mene kerran sinne ryhmään niin saat sen alkuopastuksen ja ne pisteopaat.
Jos tuntuu ettei ole sun juttu niin jatka pisteilyä itseksesi kotona.

:( Miten sitä saisi itsensä tsempattua jättämään kaikki herkut pois?
Painan nyt 117kg (pituutta 173cm) ja ennen raskautta painoa oli 20kg vähemmän.

Paljon painoin silloinkin, mutta nyt jo ihan liikaa.
Herkut vaan on niin hyviä :ashamed:

Huomisesta eteenpäin en syö mitään herkkuja!! EN SAA SYÖDÄ!

Kuule, oot kyllä sen verran hyvän näköinen jos se kuva siinä daisariketjussa oli aito että sun on ihan pakko päästä takas alle 100 kg! Great!

Yhteistyössä