usein olen kuullut että siitä menis n. kaks viikkoa. mut toi nyt vaihtelee ihan hirveesti, mun esikoinen laskeutu jo joskus viikolla 25 tai jotain ja taas aina ei kiinnity ollenkaan ennen kun sit synnytyksessä.
meidän poitsu ei laskeutunut lainkaan ennenkuin vasta synnytyksen edetessä ja synnytyksessäkään ei kiinnittynyt kun kätilö pystyi liikuttamaan ylös/alas...silti synnytys meni hyvin ja nopeasti.