kuinka kauan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla se kiinnittymiinen tuntu ja kokeilemalla terkka ties. Se teki kipeää kun mukula ruuvas päätään tonne alas ja tuntu että ois pallo jalkojen välissä. Synty 39+3 ja muutaman vkon tais olla lähtökuopissa.
 
eikös sekin jo oo aika varma merkki että ei ole kiinnittynyt kun pyörii vielä akselinsa ympäri - siis pysyy raivotarjonnassa mutta kääntelee itseään puolelta toiselle? Näin ainakin muistaisin jostain lukeneeni.
Laskeutuminen taas sitten pallona/paineena jalkojen välissä... Laskeutunu tää mulla on, muttei kiinnittyny :o
 
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Mulla se kiinnittymiinen tuntu ja kokeilemalla terkka ties. Se teki kipeää kun mukula ruuvas päätään tonne alas ja tuntu että ois pallo jalkojen välissä. Synty 39+3 ja muutaman vkon tais olla lähtökuopissa.

Musta on tuntunut tolta jo vaikka kuinka kauan, mutta ei ole siltikään kuulemma kiinnittynyt vielä.
 

Yhteistyössä