Paljon onnea uusille plussanneille ! <3
Meillähän oli esikoinen 3kk kun minä tein testin, että odotin jo toista !! Ja söin vielä pillereitäkin. Niinhän sitä sanotaan, että synnytyksen jälkeen nainen on hedelmäisillään kuin koskaan
Paljon voimia ja rutistuksia teille
Dragonfly77!!
Oireista: Täälä edelleen jatkuu paha ja etova olo. Oksennus koko ajan kurkussa. Kauhea nälkä koko ajan, mutta kun ei voi syödä kunkaikki oksettaa, ja sitte kun syö, niin seki oksettaa ja pahasti. Tähänkin pahaan oloon oon jo aika kypsä, vaikka tätä ollut vasta pari viikkoa.
Tää on niin outoa ja kummalista, kun ei edellisissä raskauksia ollut mitään tämmöstä oloa. ja meillä tyttö ja poika. Välillä pelkään jopa sitä, että nyt ei ookkaan kaikki ok, kun tämmönen olo on koko ajan, mutta monet kyllä sanoneet, että raskaus oireet ja pahoinvointi varsinkin ovat positiivisia merkkejä.
Onko täälä semmoisia, joilla olllut tuulimuna tai kohdun ulkoinen raskaus ? Oliko teillä oireita silloin ja jos oli niin millaisia ? Ja poikkesiko oireet edellisistä "oikeista" raskauksista, jos ennestään jo lapsia ?
Lisäksi tänään koko ajan paineen tunne vatsassa. Ikään kuin "harjoitus supistuksia", eli vatsa kovettuu ja tuntuu paine .... Muilla ? Onkohan normaalia tässä vaiheessa, tänään 6+2.
Rinnat vain kasvaa kasvamistaan ja uusien osto edessä. Lisäksi rinnat ovat kosketus arat, Suihkussa olokin sattuu. Aina silloin kun oli menkatkin, niin mulla oli rinnat tosi arat.
Muuten täälä voidaan hyvin <3
Tulevana yönä tulee meidän rotikka vauvatkin 3 viikkoa, mä täälä jo niitä pidän sylissäni päivät pitkät ja itkiä tihrustan kun pian pitää niistä luopua.
Pitäisin kaikki jos vain voisi
Muutenkin itkut herkässä nyt
Tänään kun vein päiväkotiin meidän lapsia ja he olivatkin jo sitten pihalla niin menin vielä tytön kanssa sisälle ja laitettiin villasukat jalkoihin ja hanskat käteen, niin mulla tuli siinäkin itku, kun ei onnistunut heti hanskojen laitto, kun laitettiin kahdet päällekkäin eikä peukalo mennyt viidelläkään yrittämällä omalle paikalleeen