Mullapas sitten muuttui arki kertaheitolla eilen.
Pomolle tuossa viikonloppunanlaitoin viestiä verenvuodosta yms. Että otan nyt rauhaksiin töissö en koske lumitöihin tai nostele raskaita mutta muuten kaikki hommat onnistuu (olen henkilökohtainen avustaja puoliksi halvaantuneelle henkilölle jolla toinen puoli toimii vähön miten toimii) ja kysyin voisikonolla asiakkaaseen yhteydessä. Noh, töihin mentyä aamu hommat hoidettua asiakas tokas ettei hän tee tuollasella avustajalla yhtään mitään et kiitti tää oli tässä ei tarvii tulla takas.
Että siihen loppu hommat sitten kun seinään. Pomo onneks on aivan ihana ja ymmärtäväinen
Asiakas ei niinkään. Kunnkyseessä ei kuitenkaan ole lopullinen esto vaan nyt sen aikaa et saadaan tää vuoto loppumaan eikä jatkuis.
Ja lisäks sain neuvolaata tiedon että mulla vaihtukin kertaheitolla synnäri oman kunnan synnäristä naistenklinikalle
Oon kuullut niin paljon huonoa tosta paikasta etten tosiaan hyvillä mielillä ole sinne lähdössä synnyttämään. Lisäks matkaakin on päälle 50km et sitä ei ihan heti hurautetakkaan kun nää kaverit päättää maailmaan lähtee kun oma luotto synnäri olis ollut 10min päässä ja oikeen nopeesti jos olis tarve niin ei edes sitä.
Ja sit vielä iskeny jäätävä pahoinvointi eikä mitää pysty syömään kun kaikki oksettaa enemmän tai vähemmän
Pinaattikeitto täl hetkel ainoo mikä menee ilman vastaväitteitä alas mut sitäkään viittis syödä kellon ympäri et kyllästyy siihenkin.