Minä täällä myös pähkäilen hankintoja ja miten ne kannattaisi hoitaa.
Ensikertalaisena haluaisin kokeilla vähän kaikkea kaupassa, etenkin suuremmissa hankinnoissa (esim. kantoreput), mutta kauppojen hinnat on kyllä aika järkyttäviä ja käytettynä saisi paljon edullisemmin.
Täällä vaan on sellainen juttu että kaupassa ei juurikaan saa kokeilla ajan kanssa jossei kasaa vauvarekisteriä, josta sukulaiset saa sitten ostella valittuja tuotteita..
Tuo rekisteri toisaalta ratkaisisi toisen pulman, joka on että tahtoisin itse hypistellä ja valita kaikki vauvajutut (ei siksi että olisin kontrollifriikki, mutta tykkään shoppailusta yleensä ja omalle vauvalle se on vielä ihanampaa), mutta kuten yleensä kaikki lähipiiriläiset tahtoo myös ostaa meille juttuja kyselemättä mitä tarvitaan tai millaisia värejä yms. huolitaan. Tuntuu vaan silti turhalta maksaa täysi hinta kaikista tuotteista ja tarvikkeista oli maksajana minä tai sukulaiset ja kaverit
miten te olette tämän ratkaisseet? Mitä sitä ylipäänsä tarvitsee ostaa ennen vauvan syntymää paitsi vaunut, hoitopöytä/alusta, rintapumppu jne?