Laskettuaika 2022

Käärmeinen
Jonkinlainen venähdys "vaan" niskoissa ei onneksi aivotärähdystä eikä onneksi mennyt ihan yöhön asti. Hyvä niin ehkä sitä joskus tottuu noihin poikien leikkeihin. Poika lupasi ottaa rauhallisesti pari päivää, saas nähdä toteutuuko :D

Viikonloppuna tuli näköjään syötyä ihan huolella, vatsa näytti lähinnä turvonneelta eilisaamuna. Kohtu tuntuu selkeästi kun aamulla makaa selällään mutta selkeä raskausvatsa vieläkin puuttuu aamuisin. Ei ainakaan nopeammin näy, kuin ekassa (ja ainoassa täysiaikaisessa) raskaudessa. Itseasiassa ihan kiva, ei ole tarvinnut miettiä kertomista tai huomaamista töissä tai harrastuksissa.
 
Jos käy yksityisellä varhaisultrassa, nii missä vaiheessa olis järkevintä käydä? Kun rv 6 alussa ei aina vielä näy, nii olisko rv 7 alussa jo syke nähtävillä, mikäli siellä syke pitäisi olla?
Tänään on kp 28/28, eikä menkkoja onneksi näy. Hyvin viivat vahvistuneet ja olojakin alkaa jo vähitellen olla
7+0 kävimme, syke näkyi!
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Heippa, huikkailen tännekin puolelle nyt tuolta kesäkuisista! Ensinnäkin, aivan ihanaa, että tällainen yhteisketju on perustettu myös meille, ketkä eivät halua siirtyä palstalta faceen, oman kokemuksen mukaan la kuukausiketjut hiljenee kovasti kun jengi siirtyy pois. Täällä siis isompi kattaus ihmisiä höpisemässä raskausjuttuja :)

meille siis toinen lapsi tulossa näillä näkymin 14.6. tienoilla, perheessä on jo -18 syntynyt poika.
 
Heippa, huikkailen tännekin puolelle nyt tuolta kesäkuisista! Ensinnäkin, aivan ihanaa, että tällainen yhteisketju on perustettu myös meille, ketkä eivät halua siirtyä palstalta faceen, oman kokemuksen mukaan la kuukausiketjut hiljenee kovasti kun jengi siirtyy pois. Täällä siis isompi kattaus ihmisiä höpisemässä raskausjuttuja

meille siis toinen lapsi tulossa näillä näkymin 14.6. tienoilla, perheessä on jo -18 syntynyt poika.
Tervetuloa ja onnea plussasta :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Bluebelle
vierailija
Jos käy yksityisellä varhaisultrassa, nii missä vaiheessa olis järkevintä käydä? Kun rv 6 alussa ei aina vielä näy, nii olisko rv 7 alussa jo syke nähtävillä, mikäli siellä syke pitäisi olla?
Tänään on kp 28/28, eikä menkkoja onneksi näy. Hyvin viivat vahvistuneet ja olojakin alkaa jo vähitellen olla ?
Meillä äitiyspoli suosittelee että RV 8-9 varhaisultra. Silloin näkyy varmimmin syke. Mulla oli RV 7+0 ois kyllä ollut RV 8 mutta soitin sinne ja kerroin oireita olevan niin vähän. Pelkäsin km kun oli edellisessä kierrossa varhainen km.
 
Laskettuaika 2022

Lisää laskettu aikasi vastaamalla viestiin ja poistamalla alusta ja lopusta [ quote ] ja ylimääräiset tekstit :)

4.1. Skyela
29.1. Töppönen_
1.2. Minttuni
9.2. Puhalluskukka
12.3 Jonna83
20.3 Keksi82
25.3. Käärmeinen
3.4. Aneliina
19.4. Alinna86
6.5. Piipaa93
4.6 Coguine
 
Laskettuaika 2022 💎

4.1. Skyela
29.1. Töppönen_
1.2. Minttuni
9.2. Puhalluskukka
12.3 Jonna83
25.3. Käärmeinen
3.4. Aneliina
19.4. Alinna86
6.5. Piipaa93
8.5. possu.
4.6 Coguine
5.6. Charrypie-86
14.6. Bluebelle
 
Laskettuaika 2022 💎
4.1. Skyela
29.1. Töppönen_
1.2. Minttuni
9.2. Puhalluskukka
12.3 Jonna83
25.3. Käärmeinen
3.4. Aneliina
19.4. Alinna86
6.5. Piipaa93
8.5. possu.
4.6 Coguine
5.6. Charrypie-86
14.6. Bluebelle
15.6. Kirjoh89
 
Onko Uudeltamaalta muita äitipolille heti lähetteen saaneita? Tuleeko sieltä kutsu postitse vai soittavatko ja kuinka nopeasti se eka käynti on ollut? Ultrataanko siellä automaattisesti joka kerta? Neuvolasta siis tekivät lähetteen, mutta eivät osanneet kertoa tarkemmin käytännöistä.

Olen vielä vähän kiikun kaakun, että varaanko yksityiseltä varhaisultraa, kun julkisella sitä ei tarjota. En ainakaan sitten varaa, jos sen saa äitipolilta.
 
Onko Uudeltamaalta muita äitipolille heti lähetteen saaneita? Tuleeko sieltä kutsu postitse vai soittavatko ja kuinka nopeasti se eka käynti on ollut? Ultrataanko siellä automaattisesti joka kerta? Neuvolasta siis tekivät lähetteen, mutta eivät osanneet kertoa tarkemmin käytännöistä.

Olen vielä vähän kiikun kaakun, että varaanko yksityiseltä varhaisultraa, kun julkisella sitä ei tarjota. En ainakaan sitten varaa, jos sen saa äitipolilta.
Täällä! Mulle laitettiin pe lähete ja alkuviikosta tuli jo kirje. Ja siitä 1,5 vko päähän oli aika raskauden suunnitteluun. Soitin siis neuvolaan etukäteen, koska lääkitys pitää muuttaa heti plussasta ja eivät osanneet neuvolasta auttaa. Mutta kun nyt olinkin jo raskaana, niin polikäynnistä tulee sitten ensikäynti. Mutta ei ollut mitään puhetta varhaisultrasta, vaikka eilen sieltä lääkäri soitteli .Ajattelin kyllä kysyä, josko se olis mahdollista. Koska jos olisikin tm tai kkm niin vois palata normaaliin, helpompaan lääkitykseen.

Mä varasin itselle varhaisultran PerheArtelta ja perun sen sit, jos saan polin kautta.
 
  • Rakkaus
Reactions: Bluebelle
Täällä! Mulle laitettiin pe lähete ja alkuviikosta tuli jo kirje. Ja siitä 1,5 vko päähän oli aika raskauden suunnitteluun. Soitin siis neuvolaan etukäteen, koska lääkitys pitää muuttaa heti plussasta ja eivät osanneet neuvolasta auttaa. Mutta kun nyt olinkin jo raskaana, niin polikäynnistä tulee sitten ensikäynti. Mutta ei ollut mitään puhetta varhaisultrasta, vaikka eilen sieltä lääkäri soitteli .Ajattelin kyllä kysyä, josko se olis mahdollista. Koska jos olisikin tm tai kkm niin vois palata normaaliin, helpompaan lääkitykseen.

Mä varasin itselle varhaisultran PerheArtelta ja perun sen sit, jos saan polin kautta.
Okei, kiva kuitenkin kuulla, että sieltä kuuluu noinkin nopeasti. Ja kiva kuulla, että muillakin on sinne asiaa :) Itse soitin myös neuvolaan tästä suunnittelukäynnistä jo ennen yrityksen aloittamista, mutta se hoidettiinkin oman tk:n erikoislääkärin kanssa. Olisi vaan kiva saada se eka käynti suht pian, kun koen tarvitsevani vähän neuvoja oman lääkityksen kanssa. Toivottavasti teillä menee eka käynti siellä hyvin ja mahasta löytyy salamatkustaja oikeasta paikasta😁
 
  • Tykkää
Reactions: SannuB

Yhteistyössä