Lasketko joka kuukausi paljon sulla jää rahaa ruokaan yms. tarpeelliseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kotivakuutus ei tosiaan maksa paljon mitään koska sun ei irtaimistovakuutusta kattavampaa tarvitse ottaa. Pääsääntöisesti kaikki rakenteelliset jutut menee taloyhtiön piikkiin ja jos tulee esim. vesivahinko johtuen tiskikoneesta joka huoneistossa on jo ollut, sekin on taloyhtiön juttu. Itseaiheutetut sitten erikseen, mutta se voi olla ettei vakuutuskaan kata.

En edes tiedä paljonko meille kuukaudessa tulee kun eri tuet ja miehen palkan tapaiset tulee ripotellen vähän milloin sattuu. Vähän se joka tapauksessa yhteensäkin on :D Laskut maksetaan kun eräpäivä on, jos jotain on pakko maksaa niin ettei tilillä ole rahaa, siiretään säästöstä. Kaupassa saatetaan isommat ostokset maksaa visalla jos tilillä ei ole sillä hetkelä tarpeeksi, laskuun sitten varaudutaan ja maksetaan yleensä kerralla.

Mullakin on pitkä tukka ja olen leikellyt sitä itse tai laittanut äiskän leikkaamaan jo pitkään. Oman kokemuksen mukaan hyvinkin erimittaisista kuontaloista pitkä on paljon helpompi leikata itse kuin lyhyt koska malli ei ole niin justiinsa.

Yhteistyössä