Lasketteko etukäteen paljon kuussa jää rahaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pitahaya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pitahaya

Jäsen
12.11.2008
573
0
16
Tulipa vaan mieleen tällänen kysymys. Itse lasken aina kuun lopussa että paljon on laskuja ja paljon tulee rahaa, että paljon jää ruokaan. Tässä kuussa en oo sitä tehny ja huomenna tulee rahat, pitäis varmaan ainakin kaivaa ne laskut esiin. :)

kyllä lasketaan ja tarpeen mukaan joku lasku jää maksamatta ajallaa että varmasti on rahaa ruokaan koko kk:n..pakko jotain suunnitella tai muuten menee kaikki ja sitten ollaankin vko ilman kunnon sapuskaa.. ja tuloina on 2 kertaa tmt..

Mistä mä etukäteen sitä tiedän? Mulla laskut tulevat ja menevät en mä niitä etukäteen ajattele. Sen verran pitäisi tilillä olla katetta ennen seuraavaa rahantuloa, että sillä muutama lasku maksaa, jos ei ole, niin maksan sitten kun rahaa on. Ehkä olisi viisasta pitää kirjanpitoa menoista, mutta en mä saa sellaista aikaiseksi ja vaikka alottaisinkin, niin muista kuitenkaan mitään merkitä ylös :ashamed:

Jotakuinkin. ENskuulle tein ihan budjetin, ekaa kertaa!! Wihii! Autovakuutus ja netti ja autovero pitää maksaa(ja vuokra) mutta ens kuulle jää 700e ruokatilille 3viikoksi ja 300e "säästöön", joka tulee kyllä käytettyä sitten ylimääräseen. Vappurahaa oon varannut 80e. Näillä mennään. Kunhan ruoasta ei tarvii pihistellä, niin kaikki on hyvin :D

Yhteistyössä