Lapsuuden väärinkäsitykset

• Viestiketjun aloittaja Samu
  • Ensimmäinen viesti
neukkis
Jos ei syö ruokaansa niin tuuli vie ulkona mennessään. (Olin huono syömään ja sattuneesta syystä en sitten pitänyt ulkoilusta.)

Uskoin myös vakaasti että pehmoleluni heräävät öisin henkiin ja puuhaavat kaikenlaista kunnes aamu saapuu ja jähmettyvät taas.

onttopää
Luulin aika isoksi saakka että sukupuolitauti tarkoittaa sitä että koko vyötärön ympärys on täynnä pippeleitä. Eli että niitä siis ilmaantuu siihen vieriviereen.

vieras
Mä leikin naapurinpojan kanssa lääkärileikkejä jo paljon ennen kouluikää. Kotiakin leikittiin, ja leikkeihin kuului myös makaamista alasti päällekkäin. Joskus ihan ekoilla luokilla sitten muutaman vuoden vanhempi poika kertoi, että jollakin tietyllä luokalla (en enää muista monennellako) on terveydenhoitajan tarkastus, jossa tarkistetaan alapäätä ja siinä terveydenhoitaja näkee, jos on jo ollut sängyssä jonkun kanssa. Mä olin vuosikaudet ihan paniikissa tuon asian takia. Kun mähän tosiaan olin maannut alasti päällekkäin sen Tomin kanssa =O

Mulla myös tää elokuvajuttu että vanhat leffat on siksi mustavalkoisia kun värejä ei oltu vielä keksitty.

Mummi pelotteli aina että takapihan lammessa asuu Näkki joka vie jos menee yksin liian lähelle. Tehos kyllä ja oli ihan hyvä että vähän pelotteli ;)

Noloo...
Mä kysyin kolmannella luokalla opelta (onneks välitunnilla) että mitä maapallon toisella puolella on kun aina maailmankartassa näkyy vain nämä samat maat. Heh, eihän se "levitetty" maailmankartta ollut pyöreä...oli vähän noloa juu... :s

ei kaikkea voi tietää
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Niin sitten luulin kans että pekkaspäiviä on vaan talvella, liittyen pakkaseen. Ja isä sanoi aina että Rantajuurakon Torsti soitti..ja mä luulin et se oli joku sen kaveri oikeesti :whistle:

Isäpuoleni nimi on Pekka, ja vasta hänen tultua kuvioihin mukaan kuulin ensimmäistä kertaa pekkaspäivistä.
Joten luulin että ne ovat pekkaspäiviä koska hänen nimi on pekka.
Ja taas jos miehen nimi on matti niin ne olisivat mattispäiviä. =)=)=)=)

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No mä luulin pienenä että seksi on sitä että mies kerran dippaa kalun sisälle, ottaa ulos ja that´s it. Nauroin kun joku sanoin että siinähän nylkytetään vaikka kuinka kauan.
Jos syö lunta tulee maha kipeeks.
Jos laittaa silmät kieroon, niin ne jää sellaiseksi.
Ja mun kaveri sanoi, et jos haluu saada lapsia, niin aktin pitää kestää vähintään 4 tuntia. Mä sitten hirvittävän viisaana totesin, et siinä varmaan sit nukutaan samalla. :ashamed:
:LOL: :heart:

Meillä isällä parta jolla antoi aina "partarahnua" minä sitten vakaasti uskoin kun isä sanoi että siinä tarttuu parransiemeniä, ihan paniikissa juoksin karkuun etten vaan saisi partarahnua ja parransiemeniä, eihän tytöillä kasva karvoja!
Uskoin kans että jos nielee purkan tai syö hiuksia niin maha leikataan auki ja ne kaivetaan sieltä ulos.
Luulin myös ettei vanhemmat saa itse valita lapsilleen nimiä, joku vaan päättää ne ja ne on sitten pakko antaa.
Jos nukkui mahallaan niin ei tuu isona roikkuvia tissejä, (ei muuten toimi, ei kannata kokeilla :D)
Seksi on sitä että otetaan vaatteet pois ja maataan päällekkäin, ehkä samalla voidaan pussata.Lapsen sukupuoli määräytyy sen mukaan onko sekstailtu mies päällä vai alla.
Sängystä ei saa yöllä nousta koska sängyn alla on mörkö!(tästä kiitokset siskolle...)Ja yläkerran vaatekaapissa asuu vampyyreja mutta ne ei tee mitään jos joku muukin on yläkerrassa.

Nämä on ihan loistavia!! :D

Minä luulin myös pienenä, että ennen vanhaan maailma on ollut mustavalkoinen, ja mietin monet kerrat että kuka jaksoi sitten värittää kaikki puunlehdet ja taivaankin, ja kuka sai päättää minkä väriseksi ne tulee? Pohdin myös että mitä, jos valveilla olo onkin unta, ja todellinen elämä on silloin kun nukutaan... päättelin että vanhat ihmiset tietää tämän ja kaiken muunkin. Mikä pettymys se olikaan huomata että ei ne tiedäkään.

Ja mun piti yhdessä vaiheessa laittaa aina kaikki nallet ja nuket hyvin nukkumaan, koska muuten ne herää yöllä ja tulee kostamaan mulle :eek: Tervettä.

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei niin älykkö:
Alkuperäinen kirjoittaja manta83:
Päiväkodissa, kun joskus laulettiin: "Lensi maahan enkeli, joutuisampi tuulta..." Niin minä aina ihmettelin että, mihin se Sampi oikein joutui.
Sit luulin että Afrikka on yksi iso valtio.
HAHA! Tiekkönä, minä tajusin vasta pari vuotta sitten että se on joutuisampi tuulta eikä joutui Sampi tuulta..

Ja vielä nolompaa, luulin varmaan 18 vuotiaaksi asti että Amerikka on yksi iso valtio :O :D

en ole blondi en..
Mun pikkuveli oli myös laulanu tota kerhossa ja kysyi mikä on sampituulta? :D

cc
mä luulin, melko pitkään et mirko on mikroautouuni (sis. sisältää jotain automatiikkaa, siitä lyhennys auto tuolla välissä)

vauvat on kaljuja, jos niillä on "tukkaa" niin se on äitin pimppikarvoja vaan tarttuneena..

gold digger
mä luulin että suomessa oli vain kaksi jääkiekkojoukuetta (tappara ja ilves) ja kaikki ihmiset sit kannatti toista niistä. sit luulin että kaikki maapallon ihmiset puhuu suomea.

tiitu
Mä olin n.5-vuotias, kun äitini odotti siskoani.Menin sitten iltapuuron jälkeen suihkuun ja huomasin mahani pömpöttävän.Tietenki säikähin et:apua mä oon kans raskaana.Suihkussa sitten itkin ja mietin,et miten äitille asian sanon.No kun lähdin suihkusta kipitin suoraan keittiöön,jossa äitini istuin tätini ja hänen miehensä kanssa.Itku kurkussa sain sanottua et: äiti minä oon raskaana. taispa mennä kaikilla iltateet henkeen ja voi sitä naurua.kuulen asiasta vieläkin.:)

Mä luulin kans että mahaan kasvaa oikee puu, jos nielasee siemenen. :whistle:

Tai että jos irvistää, niin naama jää siihen asentoon...

Tai että ihmisen kuoltua, se istuu oikeesti pilven reunalla ja heiluttelee jalkojaan meille ja ihmettelin usein, kun ikinä ei kenenkään jalkoja näkyny kun taivaalle katteli.

Meillä esikoinen (3v1kk) luulee, että jos ei pese illalla hampaitaan, niin aamulla ne on ihan mustat (fröbelin palikoilla on semmonen laulu kun "tiirikka timppa ja sorkkarauta sami" joilla on mustat hampaat musiikkivideossa)
Tai että tulee mummon hampaat (toisella mummolla takahampaat tekarit ja tyttö näki sen kerran) Meillä siis pestään hampaat hyvin huolella ja kiltisti!

Yhteistyössä