Lapsuuden väärinkäsitykset

• Viestiketjun aloittaja Samu
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kenkele:
ja vielä et luulin että ennenvanhaan kaikki oli mustavalkoista kun värejä ei oltu keksitty:)
Mun sisko luuli samaa.

Itse aina ihmettelin Petteri Punakuonon sanoja: "...haukkuivat toiset illoin, maja kaksi (2) pilkaten..."

Olen myös kysynyt isoisältäni, että oliko silloin, kun hän oli lapsi, dinosauruksia ja luullut, että isoäitini äiti oli apina :xmas: .

vm 76
Minä pelkäsin joskus että äiti ja isä ei ookaan mun oikeet äiti ja isä, vaan jotain pahoja tyyppejä joilla on naamarit ja ne vaan näyttelee mulle ja siskolle. Se oli tosi ahdistavaa.

Mun huumori-isäni ruukas sanoo aina meille lapsille, että "jos joku kiusaa, niin sano, että tuun ja nostan korvista kattoon". Mä mietin monet kerrat, miten se ylettyy....

Ja äitini, ku on oikee tarinankertoja, niin meinas, että aurinko laskiessaan pukee punasen piaman päälleen. Mä tajusin vasta 10-vuotiaana, että ei se mitään yöpaitaa laita päälle... (tyhmä minä!!!!) Mutta se oivallus oli pettymys... :( =)

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mä luulin kans että presidentti on yhtä kuin kekkonen;)
Ja mä luulin, että kaikki Kekkoset on kaljuja. Mietin kauan, että minkälainen Kekkosen vaimo on. Siskoni sit valaisi, että se on muuten kalju, mutta sillä on nuttura niskassa. Ja mä uskoin... :ashamed:

Vuosia myöhemmin sit näin kuvan Sylvistä, ja ei se ollu kalju.. mutta nuttura sillä kai kuites oli... =)

Sibelius keksi saunan (kiitos isälleni, kenestä oli hauskaa sanoa mitä sattuu) Sain aiheesta vielä tingan aikaiseksi opettajan kanssa.
Ennen vanhaan oli mustavalkoista ja sen jälkeen tuli sellainen kellertävä kausi.
Joskus pohdiskelin niinkin syvällisiä, että mitä jos minua ei olekaan olemassa ja mikään ei oikeasti ole todellista. Luulemme vain olevamme olemassa. 7 vuotiaana on siis tullut räpiköityä syvissä vesissä.

Serkkupoikani luuli, että seksiä harrastetaan vain kerran, kun mennään naimisiin. JA ne vauvansiemenet sitten jotenkin kotiloituvat äidin kehoon ja kun toivoo lasta, niin ne alkavat kasvamaan. Järkytys oli suuri, kun selvisi, että joka lasta kohden täytyy harrastaa seksiä ja heidänkin perheessä neljä lasta. Mitä kauheita perverssejä hänen vanhemmat ovatkaan, kun neljä kertaa sekstailleet. :LOL:

heh
jo joutui armas aika ja suvi suloinen, kauniisti joka paikkaan KO RISTAA kukkanen....

Lammessa asuu näkki...

kadut pitkiä on ja suoria ja niin moni tarjoaa vain pelkkiä HUORIA.... :)

Poikani kirjoitti äitienpäivä korttiin: "paljon onne avaan, paljon onne avaan paljon onne avaan paljon onne avaan äiti. kyse 9v. pojasta :)

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
jo joutui armas aika ja suvi suloinen, kauniisti joka paikkaan KO RISTAA kukkanen....

Lammessa asuu näkki...

kadut pitkiä on ja suoria ja niin moni tarjoaa vain pelkkiä HUORIA.... :)

Poikani kirjoitti äitienpäivä korttiin: "paljon onne avaan, paljon onne avaan paljon onne avaan paljon onne avaan äiti. kyse 9v. pojasta :)
Mä kirjotin postikortin isälle ja äidille leiriltä, osasin vain tikkukirjaimia mutta päätin olla fiksu ja yrittää tekstausta.. Tulos oli

"herra ja huora 'virtanen* (ajattelin että herra ja rouva kuulostaa kivalle)

Pikkusen oon saanu kuulla siitä edelleen
:D

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Mä kirjotin postikortin isälle ja äidille leiriltä, osasin vain tikkukirjaimia mutta päätin olla fiksu ja yrittää tekstausta.. Tulos oli

"herra ja huora 'virtanen* (ajattelin että herra ja rouva kuulostaa kivalle)

Pikkusen oon saanu kuulla siitä edelleen
:D
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Minä luulin että kun mies ja nainen haluavat vauvan, he menevät apteekkiin ja ostavat joko vaaleanpunaisia tai vaaleansinisiä pillereitä, riippuen haluavatko tytön vai pojan.

Sitten kun näin kuvan naisesta ja miehestä harrastamassa seksiä ja älysin että mies panee pippelin naisen pimppiin, mietin kuumeisesti että miten semmoinen roikkuva juttu muka saadaan sinne. Aika fiksua, enhän minä silloin mistään stondiksesta tiennyt :D

Sitten se yksi pupu-laulu: Tässä isä pupu on, tässä äidin näät, iloisina HYÖKKÄÄ ne toisilleen vaan.... :LOL:

Mä ihmettelin suvivirren sanoja:

"Jo joutui armas aika
ja suvi suloinen.
Kauniisti jo kapa-aikkaa
koristaa kukkanen"
:LOL: :headwall:

Purkkaa ei saanut nielaista, kun se menee umpisuoleen. Pullapitkon kantapalan syönti kasvattaa tissejä.

Omia en muista
Mut meidän lasten logiikkaa - tyttö oli noin 4v sitä mieltä, että kun kissat synnyttää kissoja ja koirat koiria, niin tietysti naiset tyttöjä ja miehet poikia:). Juu ja pojan evoluutiotarina (5v) kaverilleen kerrottuna - kaikki ihmiset ovat olleet ensin apinoita, sitten ne kutistuu siemeniksi ja menee äidin mahaan josta ne syntyy... Tän kuulin sitten kaverin äidiltä;D.

ei niin älykkö
Alkuperäinen kirjoittaja manta83:
Päiväkodissa, kun joskus laulettiin: "Lensi maahan enkeli, joutuisampi tuulta..." Niin minä aina ihmettelin että, mihin se Sampi oikein joutui.
Sit luulin että Afrikka on yksi iso valtio.
HAHA! Tiekkönä, minä tajusin vasta pari vuotta sitten että se on joutuisampi tuulta eikä joutui Sampi tuulta..

Ja vielä nolompaa, luulin varmaan 18 vuotiaaksi asti että Amerikka on yksi iso valtio :O :D

en ole blondi en..

Tyhmä
Olin 12-vuotiaana kesätöissä paikallisessa yrityksessä pari viikkoa. Palkkatositteessa luki myös että lomaraha ... markkaa ja mä olin ihan äimänkäkenä et mistä ne siellä tiesi että me ollaan lähdössä reissuun!! Porukoita huvittaa vieläkin tämä 20 vuotta vanha juttu.

Ja sit mun mummola on syrjäkylällä ja siellä käydessä isä ajoi joskus liikenteenjakajan vasemmalta puolen(ei paljon liikennettä niin syjässä) ja perusteli että siitä saa ajaa kello kahdestatoista puoleen päivään asti. Poliisit on kuulemma luvanneet ja mä nyökyttelin letit vaan heiluen...

vieras-80
minä luulin että ennenvanhaan kaikki on ollut mustavalkoista (väriltään), koska valokuvissakin oli. sitten luulin että kun vie kirjeen postilaatikkoon niin se lähtee sieltä maan-alaisia käytäviä pitkin perille :)

Yhteistyössä