Mun sisko luuli samaa.Alkuperäinen kirjoittaja kenkele:ja vielä et luulin että ennenvanhaan kaikki oli mustavalkoista kun värejä ei oltu keksitty
Ja mä luulin, että kaikki Kekkoset on kaljuja. Mietin kauan, että minkälainen Kekkosen vaimo on. Siskoni sit valaisi, että se on muuten kalju, mutta sillä on nuttura niskassa. Ja mä uskoin... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mä luulin kans että presidentti on yhtä kuin kekkonen
jep kuka valitaan suomen seuraavaksi kekkoseksi vai Kekkonen?Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Mä luulin että Kekkonen on presidentin synonyymi (samaa tarkoittava sana)..
Alkuperäinen kirjoittaja mä:jep kuka valitaan suomen seuraavaksi kekkoseksi vai Kekkonen?Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Mä luulin että Kekkonen on presidentin synonyymi (samaa tarkoittava sana)..
Mä kirjotin postikortin isälle ja äidille leiriltä, osasin vain tikkukirjaimia mutta päätin olla fiksu ja yrittää tekstausta.. Tulos oliAlkuperäinen kirjoittaja heh:jo joutui armas aika ja suvi suloinen, kauniisti joka paikkaan KO RISTAA kukkanen....
Lammessa asuu näkki...
kadut pitkiä on ja suoria ja niin moni tarjoaa vain pelkkiä HUORIA....
Poikani kirjoitti äitienpäivä korttiin: "paljon onne avaan, paljon onne avaan paljon onne avaan paljon onne avaan äiti. kyse 9v. pojasta
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Mä kirjotin postikortin isälle ja äidille leiriltä, osasin vain tikkukirjaimia mutta päätin olla fiksu ja yrittää tekstausta.. Tulos oli
"herra ja huora 'virtanen* (ajattelin että herra ja rouva kuulostaa kivalle)
Pikkusen oon saanu kuulla siitä edelleen
HAHA! Tiekkönä, minä tajusin vasta pari vuotta sitten että se on joutuisampi tuulta eikä joutui Sampi tuulta..Alkuperäinen kirjoittaja manta83:Päiväkodissa, kun joskus laulettiin: "Lensi maahan enkeli, joutuisampi tuulta..." Niin minä aina ihmettelin että, mihin se Sampi oikein joutui.
Sit luulin että Afrikka on yksi iso valtio.