Lapsiveden puuttuminen. :(

klik
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja klik:
Raskautta on mahdollista jatkaa myös ap:n tilanteessa. Vauva ei kohdussa kärsi veden puutteesta, sillä se saa kaiken elintoimintihin vaadittavan istukan kautta. Jotkut perheet eivät halua keskeytttää raskautta lainkaan, joillekin raskauden edistyminen jo pitkälle on syy siihen, että vauva saasyntyä ja kuolee luonnollisesti. Tämä on harvinaista, enkä sano, että ap:n niin pitäisi tehdä. Tuon vain näkökulmana esiin.
Juuri samanlaisia viisauksia oli pilvin pimein Margenkin ketjussa....
niin ja onko niiden esittäminen kielletty? Eikö tämä ole keskustelupalsta, jossa tuodaan erilaisia näkemyksiä esille? Olen itse ollut samassa tilanteessa ja miettinyt vaihtoehtoja. Pidettiin niin itsestään selvänä, että keskeyttää raskauden. Minusta on hyvä tietää, että on toinenkin vaihtoehto. Molemmat aivan yhtä hyviä ja huonoja, kukin valitsee itselleen sopivan. Jos et voi itse ymmärtää sitä, että joku ehkä haluaa synnyttää lapsen luonnollisesti ja antaa sen luonnollisesti kuolla, niin onko sinun kiellettävä koko ajatus ja sen olemassaolo?

Alkuperäinen kirjoittaja juni:
Vispilälle perheineen paljon voimia.

Vaikea on tähän löytää sopivia sanoja, mutta jos ei ole täysin sopimatonta, ehdotan että otat esim. sormiväripurkin mukaasi että saat pienen jalanjäljet muistoksi.
mie luulen että tämä kyllä hoituu varmaan ihan sieltä sairaalastakin, ettei tarvi omia purkkeja kulettaa.

kauhia tilanne vispilä, ihan pahin mahollinen. kovasti voimia teille kaikille ja osanottoni :hug:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:
Alkuperäinen kirjoittaja juni:
Vispilälle perheineen paljon voimia.

Vaikea on tähän löytää sopivia sanoja, mutta jos ei ole täysin sopimatonta, ehdotan että otat esim. sormiväripurkin mukaasi että saat pienen jalanjäljet muistoksi.
mie luulen että tämä kyllä hoituu varmaan ihan sieltä sairaalastakin, ettei tarvi omia purkkeja kulettaa.

kauhia tilanne vispilä, ihan pahin mahollinen. kovasti voimia teille kaikille ja osanottoni :hug:
näin on. on mahdollista ottaa valokuva ja jalanjäljet, jos vanhemmat niin haluavat. sekin täytyy muistaa, että kaikki eivät halua.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja voimia:
Haluatko ap vielä lisää lapsia? vai miltä tuntuu? mietin vaan että kun nyt on sitten pari keskeytystä takana ja ne sektiot, niin miten vaikuttaa raskauteen. Olikohan sillä edellisellä keskeytyksellä jotain osaa näihin ongelmiin tässä raskaudessa.. Toivottavasti ei :(.
idiootti. sunko mielestä tälläinen spekulointi tässä vaiheessa on asiallista? olet varmasti kohtalaisen suuressa määrässä pumpulia kasvanut pikku tärkeilijä. mitenhän itse toimisit tilanteessa, joka voidaan määritellä traumaattiseksi kriisiksi?

klik
Vastasyntyneen jalanjälkihän painetaan paperille muistoksi osastolla mustikalla, siis väriaineella. Sitä varmaan löytyy sairaalasta, kun pyydät. Muuten, suosittelen liittymään yahoon tuntematon enkeli listalle, vertaistukea raskaudenkeskeyttäneille sikiöpoikkeavuuden takia.

Mulla ei oo mitään lohduttavia sanoja. :'( :hug: :hug: :hug:

Olen todella todella pahoillani sun puolestasi, et joudut jotain tuollaista kokemaan, mitä kenenkään ei pitäisi.

Voimia sinulle ja koko perheellesi. :hug:

Lapsille kerrottu. Etenkin 4v tyttären suru on valtava. :( Tää on pahinta, vaikea lohduttaa. Paljon halattu ja itketty yhdessä. Ehkä helpottaa ajan kuluessa ja uuden raskauden myötä sitten joskus, kun aika on sopiva.

vieras
saako ap vielä kysyä, että huomasitko sä mahassa mitään erikoista? tuntuuko vauva jotenkin erilaiselta, "liian selvästi", onko maha pieni ja kova? jos vertaat raskauteen jossa lapsivettä on...
:(

Hiphei
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Naistenklinikalta tuli soitto, todennäköisesti tiistaina tai keskiviikkona keskeytys. Tiistaina on kokous, jossa keskeytyshakemus käsitellään. Ei ehtinyt tämän päivän kokoukseen.
:'( :hug:
Mä sytytän kynttilän pikkuisellenne :hug:
Sinä olet tämän yhteiskunnan pohjasakkaa.
Jokaisella fiksulla aikuisella pitäisi olla tilannetajua :/

Ap:lle voimia !

Huh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Naistenklinikalta tuli soitto, todennäköisesti tiistaina tai keskiviikkona keskeytys. Tiistaina on kokous, jossa keskeytyshakemus käsitellään. Ei ehtinyt tämän päivän kokoukseen.
:'( :hug:
Mä sytytän kynttilän pikkuisellenne :hug:
Oletko olevinasi jotenkin parempi ihminen kun ensin antaisit lapsen kärsiä synnytykseen asti ja kuolla tukehtumalla kun keuhkot eivät toimi ja napanuora ei enää tuo happea? Sittenkö sytyttelisit hurskaana kynttilöitä?

Yhteistyössä