Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja Voi Venäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja Voi Venäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
VITUT. Ei se lapsi sitä päätän syntyykö se rikkaaseen vai köyhään perheeseen. Se on LAPSILISÄ ja tarkoitettu lapsen menoihin.
Ai että kun olen käynyt 4 koulua ja olen äitiyslomalla vaikka normisti palkka on keskivertoa parempi niin meidän lapsen ei pitäisi lapsilisää saada, koska SEHÄN VOISI SAADA JOTAIN SILLÄ ENEMMÄN KUIN PERUSTULOINEN. Itse olen työpaikkani hankkinut ja kouluttautunut ja TEHNYT HELVETISTI TÖITÄ. Eli ne jotka makaavat tuilla kotona, heidän pitäisi saada lapsilisät, mutta me jotka olemme raataneet 3 työpaikassa yhtäaikaa ja saamme sen mukaan äitiyspäivärahaa niin meidän ei kuuluisi saada lapsillemme lapsilisää?? Vaikka olemme maksaneet varmastia inakin tupla-triplamäärän veroja kuin kyseinen pienituloinen. Mieti nyt ap jo vähän.. Vituttaako sinua, että joillain on paremman tulot kuin toisilla?
Voi ei, oikein 4 koulua. Jotkut pääsee yhdelläkin koululla aikuisena ja hyvä liksaseen duuniin eikä tarvi niskalimas painaa hommia. Mun puolesta lapslisät sais poistaa kaikilta jonka perheessä käydään töissä.
Just joo. Kaikki kotiin vaan, että tuet ja etuudet rullaa! Näinhän se yhteiskunta pelaa hyvin.
Ei meiän elämä ainakaan kaadu jos joku 100 ? loppuisi.
No ei meidänkään, mut sekö sinun mielestäsi tukee työllisyyttä, että työssä käyviltä poistetaan lapsilisät? Eli työstä rangaistaan?
Siltä se välillä tuntuu. Sitäpaitsi, miksi nämä valittajat rivät tee enemmän töitä? Avoimia työpaikkoja on pilvin pimein, kunhan joustaa vähän kriteereistä. Ja kaupan aukioloaikojen vapautuessa tulee kokoajan lisää työpaikkoja. Sieltä sitä on itsekkin aloittanut aikoinaan, tekemällä eri paikoissa helvetisti töitä. Siitäkö pitäisi rangaista, että olen vuosikymmenet tehnyt töitä ja SUUNNITELLUT tekeväni lapsen vasta sitten kun omasta mielestä taloudellinen tilanteeni ja muutenkin elämäntilanne on vakaa. Eli lapseni ei siis pitäisi saada lapsilisää, koska minä olen raatananut sen rahan eteen vaan hänenkin tulisi kärsiä rahattomuudesta.
Köyhästä ei saa tulla parempituloista työtä tekemällä vaan näiden huonompi tuloisten mielestä kaikkien pitäisi olla huonompi tuloisia. Eihän elämä ole reilua jos joku
"rikastuu" työtä tekemällä.