vieras
Missä niin lukee???? Kyllä se on ihme, että olevinansa ollaan niin fiiniä, mutta pätkäkään ei ymmärretä, että nyt ei ollut kyse työnvieroksujien elättämisestä, vaan siitä, että niitä kohteita on MUITA parempia. Puhe ei ollut missään vaiheessa, että lapsilisää pitäisi nostaa jokaisella köyhällä vaan, että sekin raha mikä säästettäisiin voitaisiin sijoittaa johonkin muuhun, jossa selitys aina on, että ei varat riitä (esim nyt tällä hetkellä tapetilla oleva nuorten mielenterveyshoito). Käyn töissä jne, mutta kyllä mä olisin valmis omista menoistani tinkimään enempikin (en ole rikas), jotta esim Kauhajoen kaltaisia tapauksia ei enää tulisi. Kyse ei nyt ollut siitä, että hei mä haluan maata kotona niin lapsilisät pois työssäkäyviltä (toisekseen työssäkäynti ei aina ole sama asia kuin hyvin toimeentuleva...)Alkuperäinen kirjoittaja mamma:voi että kismittää tämmönen!! samperi vie, jos toinen haluaa uurastaa hyväpalkkaisessa työssä ja maksaa sitte siitä järkyttävät verot.. ja niillä rahoilla elätetään näitä, jotka ei viitti mennä töihin.
ite olen opiskelija ja aina olen jotain työtä löytänyt!! parempaa työtä ei saa, jos cv on täynnä kotona oleskelua (vain sen takia ettei työnteko ole kannattavaa). pienestä se lähtee.. nirsoilulla ei pääse pitkälle.
naurettavaa kitinää, et niiden, jotka tekee töitä pitäs tosiaan kustantaa toisten elo, arghhhh!!!