joo
http://www.savonsanomat.fi/video-kuva/videot/n%C3%A4in-tulipalo-levi%C3%A4%C3%A4-kerrostaloasunnossa(71927).ece
Miettikää oikeesti, oletteko te valmiit ottamaan riskin?Alkuperäinen kirjoittaja joo:http://www.savonsanomat.fi/video-kuva/videot/n%C3%A4in-tulipalo-levi%C3%A4%C3%A4-kerrostaloasunnossa(71927).ece
voi jeesus kun on laiskaa porukkaa... Kokoajan pitää keksiä tekosyitä miksi se vauva pitäs jättää yksin.. Vai onko tässä kyse siitä että eukko saa nyrkistä jo ei heitä vai miksi on niin vaikeata???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää on myös vaihtari, mutta tuo tie on niin mutaisessa kunnossa näin ihanana talvena, ettei sinne kävellen kyllä lähde. No pitää toivoa, että auto starttaa ja sitten miettiä mitä tehdä.Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Mies toimivalla autolla pysäkille, ja aamulla haette lapsen kanssa auton sieltä parkista?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi olla pakko heittää, jos toinen auto ei starttaa ja toista autoa tarvitsen itse. Ja silloin on jo niin kiire, ettei kävellen ehdi. Enkä todellakaan viitsisi lasta repiä sängystä ylös yöunilta 5 minuutin takia. Toivottavasti sitä tilannetta ei kuitenkaan tule koskaan.
Mutta silti edelleen ihmettelen, ettei pyykkitupakäynnissä nähdä mitään pahaa, vaikka silläkin reissulla voi sattua mitä vaan.
Ihan tiedoksi jos oikeasti teet noin:Alkuperäinen kirjoittaja Lollo:Siis juuh. Totta kai voi. Mun 3vee on kotona päikkäreillä, itse tulin kirjastoon nettiin. Eihän tässä reisussa mene kuin puol tuntia ja mikäs hätä tytöllä on kun se nukkuu.
:headwall: :headwall: Voi äly. :kieh:
No mä en uskalla, en todellakaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten joku sitten uskaltaa jättää pienetkin lapset kotiin yksin, kun käy pyykkituvassa tms? Sama aika menee siihenkin.
Olihan tää provo?Alkuperäinen kirjoittaja Lollo:Siis juuh. Totta kai voi. Mun 3vee on kotona päikkäreillä, itse tulin kirjastoon nettiin. Eihän tässä reisussa mene kuin puol tuntia ja mikäs hätä tytöllä on kun se nukkuu.
Sarkasmia vain. Lukee kyllä rivien välissä. =)Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:Olihan tää provo?Alkuperäinen kirjoittaja Lollo:Siis juuh. Totta kai voi. Mun 3vee on kotona päikkäreillä, itse tulin kirjastoon nettiin. Eihän tässä reisussa mene kuin puol tuntia ja mikäs hätä tytöllä on kun se nukkuu.
Aa no ihmekös meni ohi hilseenAlkuperäinen kirjoittaja Valaja:Sarkasmia vain. Lukee kyllä rivien välissä. =)Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:Olihan tää provo?Alkuperäinen kirjoittaja Lollo:Siis juuh. Totta kai voi. Mun 3vee on kotona päikkäreillä, itse tulin kirjastoon nettiin. Eihän tässä reisussa mene kuin puol tuntia ja mikäs hätä tytöllä on kun se nukkuu.