M
mui
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mui:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mui:Ai kuinka kiva iskä sun lapsilla :kieh: Kuulostaa hiukka samalta kuin mun es, lapset oli isällä viikolopun ja toisella oli alkanu särkemään korvaa lauantaina. No iskä ei vieny lasta lääkäriin kun kuitenki ne oli tulossa kotiin sunnuntaina ni mitä sitä suotta, sitä paitsi elareilla pitää lääkkeet maksaa :kieh: teki mieli lyödä sitä ukkoa lättyyn vaikka oon täysin väkivallaton ihminen.
Johtuu ihan siitä että toimeentulotuessa kulut hyväksytään vain lähivanhemmalle. Tiedänpä yhden tapauksen jossa etäisä ei saanut hyväksyttyä toimeentulotukeen edes lasten viikonlopun ruokakuluja. Joskus isällä ei yksinkertaisesti ole varaa kunnon ruokaan, varsinkin jos hän on toimeentulotukea saava opiskelija.
Kaljaan on kuitenki varaa ja tupakkaan :kieh: mut sepä siitä juu.
Ei tällä mun esimerkki-isällä. Ehkä äiditkään ei saisi valittaa elatustukien pienuutta jos polttavat tupakkaa tai juovat siideriä tms?
Tuota jos halusit kertoa omata esimerkistä niin miks lainasit siihen mun tekstiä?