Tietääkseni siellä uimahallissa se ei ole itse opettaja, joka opettaa lapsia uimaan, vaan tämän tekee uimahallin oma uimaope.
Tuota menoo sil luokal ei ole ainoatakaan lasta...Lapsesi ei ole ainoa ihminen luokallaan.
Niin kuka?No lapsi oli vajonnu pinnan alle.Ja joku hänet oli sieltä vetänyt pois.
Tietääkseni siellä uimahallissa se ei ole itse opettaja, joka opettaa lapsia uimaan, vaan tämän tekee uimahallin oma uimaope.
Meillä on ollut ihan vastaavanlaista ongelmaa, poika ei osaa uida, mutta ovat silti koulussa vieneet isoon altaaseen, joko kellukkeen kanssa tai aikuisen avustamana. Ja tämä tehtiin vasten tahtoa, josta tietenkin seurasi lapselle panikointia.Kirjoitin kirjeen opelle ja pyydän selitystä että mikä on homman nimi.Tosiasia on että mua huolettaa että uimataidoton pakotetaan isoon altaaseen ja lapsi on vajonnu pinnan alle.Puhui tuossa että ei halua enää ikinä veteen
Alkuperäinen kirjoittaja eräs ope;22181527:Minä en usko että ihan noin on käynyt, jos lapsi on vaan vinkunut altaan reunalla ettei halua veteen eikä kertonut että ei osaa uida.
Tässä nyt on selkeästi vain yhden lapsen kertomus
se että miten tuo tilanne oikeasti meni on kuulematta, kuin aikuista opettajaa ei ole kuultu, eli on vaan lapsen tarina.
Ja lehmät lentää.No lapsi oli vajonnu pinnan alle.Ja joku hänet oli sieltä vetänyt pois.